Beantwoord

Ben Regelmatig `11

• 21 juli 2018
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Beste Ben,

Ik heb al sinds 2011 een ben regelmatig abonnement met 500mb en 250 min waar ik 15.98 euro voor betaal. Nu zit ik net naar andere beschikbare bundels te kijken en zie ik dat een vergelijkbaar abonnement maar 8 euro kost. Zit ik nu jaren lang het dubbele te betalen voor mijn abonnement? Een berichtje hierover zou wel fijn geweest zijn.

Ik heb het nu gelijk veranderd, maar hoop eigenlijk dat er een vergoeding tegen over staat, als trouwe klant die ik Ben.

Mvg

Hans
icon

Beste antwoord door Jill 23 juli 2018, 09:10

Hi Hans, ik kan begrijpen dat je graag wilt weten of je al veel te lang te veel betaald. Onze tarieven wissel regelmatig. Op dit moment zijn de tarieven ontzettend laag ten opzichten van 2011. Het kan ook zomaar zijn dat de prijzen binnen kort weer wat omhoog gaan. Een vergoeding kan ik je niet bieden. Ik wil je wel aanraden om af en toe onze website in de gaten te houden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Hans, ik kan begrijpen dat je graag wilt weten of je al veel te lang te veel betaald. Onze tarieven wissel regelmatig. Op dit moment zijn de tarieven ontzettend laag ten opzichten van 2011. Het kan ook zomaar zijn dat de prijzen binnen kort weer wat omhoog gaan. Een vergoeding kan ik je niet bieden. Ik wil je wel aanraden om af en toe onze website in de gaten te houden.

Reageer