Beantwoord

Blokkades opheffen na 2 betaalde facturen

• 12 september 2018
  • 6 reacties
  • 191 keer bekeken

• Ben op dreef
  • 2 reacties
Goedenavond,
Ik heb inmiddels 2 rekeningen betaald maar merk dat ik nog geen sms betaaldienst of servicenummer kan gebruiken.
Zou dit kunnen worden vrijgeschakeld?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Romy 14 september 2018, 10:38

Goedenavond,

Ik heb inmiddels 2 rekeningen betaald maar merk dat ik nog geen sms betaaldienst of servicenummer kan gebruiken.

Alvast bedankt!

Ik heb jouw instellingen bekeken, maar deze stonden al helemaal goed. Ik heb hierom jouw simkaart een kleine reset gegeven. Kun je jouw toestel over 15 minuten opnieuw opstarten? Mocht de reset zijn werk niet hebben gedaan, stuur me dan een bericht. Dan kijk ik het nog even na. 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Rees. Ik kan me goed voorstellen dat je na twee maanden wachten wel de volledige bereikbaarheid van jouw Ben abonnement wilt hebben.

Waarschijnlijk viel jij net nog in de regeling waarbij je de eerste twee maanden niet kon bellen naar het buitenland of servicenummers. We hebben dit sinds kort aangepast zodat iedere klant gebruik kan maken van het abonnement. Kan je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan maak ik het in orde voor je. 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Goedenavond,
Alvast bedankt!

Ik heb jouw instellingen bekeken, maar deze stonden al helemaal goed. Ik heb hierom jouw simkaart een kleine reset gegeven. Kun je jouw toestel over 15 minuten opnieuw opstarten? Mocht de reset zijn werk niet hebben gedaan, stuur me dan een bericht. Dan kijk ik het nog even na. 🙂
Hallo Romy,
bedankt voor je moeite maar helaas is het nog steeds niet gelukt.
Hopelijk kan je nog iets voor mij betekenen.
Mvg,
Richard
Reputatie 5
Badge +12
Hmm, er staan geen blokkade meer op het netwerk op deze diensten. Ervaar je deze problemen met één specifiek telefoonnummer of met meerdere nummers? Ik heb overigens de blokkade op betaalde sms-diensten zojuist voor je verwijderd. Deze stond namelijk nog aan. Als je hiervoor nog even jouw toestel zou willen herstarten dan moet het goed komen 🙂
Hallo Wietske,

het euvel is verholpen, dank je wel!

Mvg,
Rees
Reputatie 5
Badge +12
Bedankt voor de update Rees! Ik wens je een zonnige dag toe.

Reageer