Beantwoord

Bundel

  • 30 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 77 keer bekeken

Beste Ben
Ik heb paar weken geleden mijn bundel gewijzigd maar werkt nog niet , en verder kan ik ook niks zien omdat dit in beeld komt ,
Ben app werkt bij mij ook niet om te kijken hoeveel MB ik verbruik , NaN komt in beeld verder niks.
Mvg Helena bonhke.

icon

Beste antwoord door Wietske 30 oktober 2018, 09:28

Hoi Tefrhe, ik heb allereerst voor je nagekeken wat de reden is van het nog niet in zijn gegaan van jouw bundelwijziging. Ik zie dat je belbundel hebt verlaagd. Wanneer je één of meerdere bundels verlaagd of verwijderd dan gaat de bundelwijziging in per de 1e van de nieuwe kalendermaand. Vanaf 1 november ontvang je dus jouw nieuwe bundels 🙂



Wat betreft jouw tweede vraag: wij ervaren op dit moment wat problemen met de Ben app. Ik zie dat je ook een aansluiting hebt die niet actief is en we krijgen van meerdere mensen terug dat zij de gegevens te zien krijgen van deze inactieve aansluiting. Dit is de reden dat je bij jouw bundels NaN ziet staan. Er wordt gewerkt aan een update die dit probleem zal verhelpen. Tot die tijd kan je jouw verbruik inzien via de Ik Ben pagina.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Tefrhe, ik heb allereerst voor je nagekeken wat de reden is van het nog niet in zijn gegaan van jouw bundelwijziging. Ik zie dat je belbundel hebt verlaagd. Wanneer je één of meerdere bundels verlaagd of verwijderd dan gaat de bundelwijziging in per de 1e van de nieuwe kalendermaand. Vanaf 1 november ontvang je dus jouw nieuwe bundels 🙂

Wat betreft jouw tweede vraag: wij ervaren op dit moment wat problemen met de Ben app. Ik zie dat je ook een aansluiting hebt die niet actief is en we krijgen van meerdere mensen terug dat zij de gegevens te zien krijgen van deze inactieve aansluiting. Dit is de reden dat je bij jouw bundels NaN ziet staan. Er wordt gewerkt aan een update die dit probleem zal verhelpen. Tot die tijd kan je jouw verbruik inzien via de Ik Ben pagina.

Reageer