bundel aanbod

• 26 June 2018
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik krijg een aanbod omdat ben blij met mij is om voor 3 euro mijn bundel om te zetten naar onbeperkt bellen + 1500MB + 4g terwijl ik dit ook gewoon kan kiezen binnen bundel wijzigen, lijkt mij geen aanbod.
Had liever gehad zoals mijn vrouw of nieuwe abonnementen, onbeperkt bellen + 1500MB + 4g voor €10.
Dat lijkt mij echt een aanbod.
Kan dat ook?

Groetjes Johan

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Johan, ik kan begrijpen dat je ook graag de bundel voor de prijs van 10 euro zou willen hebben. Ik heb het voor je nagekeken maar dit is niet mogelijk. Als jij de bundel onbeperkt bellen met 1500MB en 4G wilt hebben dan komt de bundel op 12 euro, met de toestelbetaling erbij wordt het dan 25 euro.
Hoi Jill
bedankt voor het uitzoeken,
maar ik vraag me dan af waarom
mijn vrouw wel voor die prijs het abo kan
krijgen en ik niet?

Groetjes Johan
Reputatie 5
Badge +12
Heeft jouw vrouw op dit moment een maandelijks abonnement of recent verlengd? Dan heb ik namelijk een vermoeden waar dit prijsverschil door ontstaan is. Mogelijk maakt jouw vrouw dan gebruik van de maandelijkse pakketkorting van 2,50 euro op de onbeperkte bel/sms-bundel. Deze korting geven we alleen bij verlengingen en nieuwe abonnementen, niet bij bundelwijzigingen. In de e-mail die je van ons ontvangen hebt wijzigen we op de mogelijkheid om een bundelwijziging te doen. Je hebt bij ons op dit moment nog een 24 maanden abonnement waardoor je geen gebruik kunt maken van deze korting door een verlenging te kunnen doen.

Reageer