Beantwoord

Bundel gewijzigd

• 29 november 2018
  • 3 reacties
  • 247 keer bekeken

Ik kreeg een mail dat ik de bundel van het nummer van mijn dochter kon wijzigen. Dat is gelukt maar dat wil toch niet zeggen dat ze hier weer 2 jaar aan vast zit? In juli volgend jaar loopt haar 2 jaar af en dan wil ik het maandelijks kunnen wijzigen.

gaat dit goed zo?

Ik hoor graag van u.

groet,
Annemarie Burger
icon

Beste antwoord door Shanna 30 november 2018, 10:28

Hoi Annemarie, wat leuk dat je de bundel van je dochter hebt gewijzigd! De einddatum van het contract blijft ongewijzigd, alleen de bundels worden aangepast 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Annemarie, wat leuk dat je de bundel van je dochter hebt gewijzigd! De einddatum van het contract blijft ongewijzigd, alleen de bundels worden aangepast 🙂
Hoi Shanna,

ik begrijp dat ik dan per juli 2019 een abbonnement per maand opzegbaar kan nemen?
Er staat namelijk dat dit in gaat per 29 november en dat het voor 24 maanden is.

groet,
Annemarie
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Shanna,

ik begrijp dat ik dan per juli 2019 een abbonnement per maand opzegbaar kan nemen?
Er staat namelijk dat dit in gaat per 29 november en dat het voor 24 maanden is.

groet,
Annemarie

Hi Annemarie!
Ja, dat klopt! Jouw abonnement loopt tot juli 2019, je kan dan inderdaad een maandelijks opzegbaar abonnement uitkiezen. Dat er 24 maanden staat heeft niets te maken met de bundelwijziging, maar het huidige contract. Heb je nog andere vragen?

Reageer