Beantwoord

Bundel(s) niet aangepast na wijziging

• 10 maart 2018
  • 26 reacties
  • 843 keer bekeken

Ik had 2500mb en omdat deze op was heb ik 2500 mb extra gekocht.
Diezelfde dag nog heb ik ook mijn bundel verhoogd naar 5000. Nu staat er dat ik nog 500mb over heb van de mb extra en 0 van de 2500 uit mijn bundel.
Op de Ben website staat dat de nieuwe bundel direct ingaat. Dan zou ik dus nog 3000mb moeten hebben.

Hoe kan dit?

Bedankt, Bo
icon

Beste antwoord door Angelique 12 maart 2018, 14:19

Diezelfde dag nog heb ik ook mijn bundel verhoogd naar 5000. Nu staat er dat ik nog 500mb over heb van de mb extra en 0 van de 2500 uit mijn bundel.
Op de Ben website staat dat de nieuwe bundel direct ingaat. Dan zou ik dus nog 3000mb moeten hebben.

Hoe kan dit?

Bedankt, Bo

Hoi Bo, goed dat je aan de bel trekt hierover! Direct ben ik het systeem ingedoken en ik zie dat de aangevraagde bundelwijziging vast blijft lopen. Dit wil zeggen dat de gekozen bundels nog niet van start zijn gegaan en jij daardoor nog je huidige bundels terug ziet. Direct heb ik een notitie doorgezet naar mijn collega's. Zij zullen er zo snel mogelijk voor zorgen dat jij alsnog de gekozen bundels krijgt. Sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel

26 reacties

Ik heb een vergelijkbaar probleem. Ik heb mijn abonnement verlengt aangezien deze verlopen was en ik daarom meer moest betalen. Ik had nog 800mb van mijn 1000mb. Nu is gister mijn nieuwe abonnement ingegaan, en heb ik keurig 300minuten gekregen. Echter zegt hij bij MBs 0 van de 0mb beschikbaar en kan ik niet internetten. Hoe kan dit?
Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +8

Hoe kan dit?

Bedankt, Bo

Hoi Bo, goed dat je aan de bel trekt hierover! Direct ben ik het systeem ingedoken en ik zie dat de aangevraagde bundelwijziging vast blijft lopen. Dit wil zeggen dat de gekozen bundels nog niet van start zijn gegaan en jij daardoor nog je huidige bundels terug ziet. Direct heb ik een notitie doorgezet naar mijn collega's. Zij zullen er zo snel mogelijk voor zorgen dat jij alsnog de gekozen bundels krijgt. Sorry voor het ongemak!
Reputatie 6
Badge +8
Ik heb een vergelijkbaar probleem. Ik heb mijn abonnement verlengt aangezien deze verlopen was en ik daarom meer moest betalen. Ik had nog 800mb van mijn 1000mb. Nu is gister mijn nieuwe abonnement ingegaan, en heb ik keurig 300minuten gekregen. Echter zegt hij bij MBs 0 van de 0mb beschikbaar en kan ik niet internetten. Hoe kan dit?
Alvast bedankt.

Hoi indidana, gek dat bij jou de volledige databundel opeens verdwenen zou zijn! Ook voor jou ben ik het systeem ingedoken en daar zie ik dat de databundel (gelukkig) weer terug is en jij gebruik kunt maken van de verlenging bij ons. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust!
Reputatie 6
Badge +8

Hoe kan dit?

Bedankt, Bo

Bedankt voor je geduld, Bo. Ik heb een terugkoppeling ontvangen met de volgende informatie: 'De wijziging(en) van de bundels gaan op de eerste dag van de nieuwe kalendermaand van start, dit zal 1 april zijn. Er is zowel een verhoging van de MB bundel aangevraagd en een verlaging van de minuten (sms). Doordat het afzonderlijk wijzigen van de aangepaste bundels niet mogelijk zijn, zal de wijziging op 1 april van start gaan'.
Hallo Angelique,

In de voorwaarden, bij het aanpassen van de bundel op de site en in de bevestigingsmail staat duidelijk dat het aantal MBs per direct verhoogd wordt.
Daarnaast heb ik geen verlaging in het aantal belminuten/sms doorgevoerd, dat wat onbeperkt en in nog steeds onbeperkt.

Zou je dit aub direct willen aanpassen? Ik heb deze maand al MB Extra twv €10 extra aangekocht (domme fout van mijn kant) en ben niet van plan dit nog een keer te doen.

Bedankt,

Bo
Reputatie 6
Badge +8
Ik begrijp dat je graag zou willen dat de bundel per direct van start gaat, echter is er een wijziging geweest in de tarieven van de minuten, excuus als ik dit in mijn eerdere bericht niet duidelijk had gemaakt. Samen heb ik met een collega gekeken of het duidelijk te vinden is hoe het zit met een verlaging van de kosten als het gaat om de bundels, wij begrijpen dat de informatie die te vinden is, erg onduidelijk is. Hoe graag ik ook de bundel(s) direct in zou laten gaan, dit is iets wat ik niet mogelijk kan maken voor je. De wijziging zal op 1 april van start gaan.

In de tussentijd zal ik de kosten van de huidige MB extra bundel, die je momenteel in gebruik hebt, vergoeden om je tegemoet te komen.
Beste Angelique,

Dat is erg vriendelijk van je, bedankt.
Toch vraag ik mij af wat je bedoelt met de wijziging in de tarieven van de minuten.
Ik ben mij niet bewust dat ik deze gewijzigd heb, ik heb enkel mijn MB bundel opgewaardeerd. Ik heb toch nog steeds onbeperkt bellen afgenomen?

Ik hoor graag wat er dan aangepast is want dit is niet de bedoeling.

Thanks,

Bo
Reputatie 6
Badge +8
Dat is het minste wat ik kon doen voor je, Bo. Ik vind het fijn om te lezen dat je hiermee akkoord gaat. De kosten van de huidige MB extra bundel zullen op de factuur in mindering worden gebracht.

In het systeem zie ik terug dat je inderdaad hebt gekozen voor een wijziging van de MB's. Ook zie ik terug dat de onbeperkte bel/sms bundel is gewijzigd naar de huidige tarieven van precies dezelfde bundel.
Ik heb daar dus idd niets in aangepast en ben niet omlaag gegaan in minuten.
Op de bundelwijziging site staat dit:

Er staat duidelijk dan mijn bundel per direct in hoort te gaan. Er staat ook niets over tarieven, noch kan ik daar kennelijk invloed op uitoefenen.
Hoi, mijn bundelwijziging lijkt ook niet goed te gaan?
Van 1000+500mb & 300 bel/sms à €10
Naar 5000mb & 100(?denk ik, kan het nu niet meer zien) à €15 ofzo.
Gister aangevraagd.

Mij lijkt dit een opwaardering en ik had vandaag een bijgewerkte status verwacht. Maar ik zie enkel een melding dat de aangevraagde wijziging per volgende maand ingaat.
Ik wacht ook nog op antwoord op mijn laatste update. Het is niet uitgevoerd zoals op de site staat.
Reputatie 7
Badge +7
Gister aangevraagd.

Mij lijkt dit een opwaardering en ik had vandaag een bijgewerkte status verwacht. Maar ik zie enkel een melding dat de aangevraagde wijziging per volgende maand ingaat.

Goedemorgen Tss! Ik kan me goed voorstellen dat je staat te popelen om met je nieuwe bundels aan de slag te gaan! Omdat jij er voor hebt gekozen om jouw belbundel te verlagen van 300 minuten naar 100 minuten gaat jouw wijziging pas op de eerste van de maand in. Meer informatie over het wijzigen van je bundels lees je hier.
Reputatie 7
Badge +7
Ik wacht ook nog op antwoord op mijn laatste update. Het is niet uitgevoerd zoals op de site staat.

Angelique is van haar welverdiende weekend aan het genieten, ik heb even meegekeken in het systeem en zie dat het klopt dat jouw bundels op 1 april ingaan, dit omdat jij wel voor dezelfde belbundel hebt gekozen maar de nieuwe bundel heeft een lagere maandprijs. Dit wordt door het systeem als een verlaging gezien. Als er bij de bundelwijziging voor een verlaging wordt gekozen gaat de hele wijziging in op de eerste van maand. Meer informatie over de voorwaarde van bundelwijzigingen kun je nalezen in dit topic.

Gister aangevraagd.

Goedemorgen Tss! Ik kan me goed voorstellen dat je staat te popelen om met je nieuwe bundels aan de slag te gaan! Omdat jij er voor hebt gekozen om jouw belbundel te verlagen van 300 minuten naar 100 minuten gaat jouw wijziging pas op de eerste van de maand in. Meer informatie over het wijzigen van je bundels lees je hier.

Hoi Rox, ik zie echt niet staan dat als je je belbundel naar beneden wijzigt, dat dan de databundelverhoging EN abonnementsgeldverhoging in z’n totaliteit wordt gezien als verlaging.

Ik zal er voortaan rekening mee houden, maar daar heb ik nu niks aan. Ik kan nu de bundel niet meer vergroten en per begin volgende maand heb ik er niks aan. Kunnen jullie ook een oplossing bieden?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Tss, dit staat beschreven in het topic onder aan het kopje 'Wijzigen bundels': Kies je er bij de wijziging voor om 1 bundel te verhogen en 1 bundel te verlagen dan zullen alle wijzigingen op de eerste van de volgende maand van start gaan.
Prima, maar heb je ook een oplossing voor mij? Ik heb zelf niet de mogelijkheid de bundels alsnog te veranderen. Ik heb een oplossing nodig.
Reputatie 7
Badge +7
Het is niet mogelijk om een bundelwijziging achteraf aan te passen of te annuleren, je zult in dit geval dus de nieuwe maand moeten afwachten voor je weer opnieuw een wijziging kan doorvoeren.
Ok. Ik ben contractvrij en kijk wel even verder.

Angelique is van haar welverdiende weekend aan het genieten, ik heb even meegekeken in het systeem en zie dat het klopt dat jouw bundels op 1 april ingaan, dit omdat jij wel voor dezelfde belbundel hebt gekozen maar de nieuwe bundel heeft een lagere maandprijs. Dit wordt door het systeem als een verlaging gezien. Als er bij de bundelwijziging voor een verlaging wordt gekozen gaat de hele wijziging in op de eerste van maand. Meer informatie over de voorwaarde van bundelwijzigingen kun je nalezen in dit topic.

Ik begrijp wat je zegt, maar dit klopt niet met wat jullie website zegt, zie de screenshot van jullie site in mijn eerdere bericht. Daar staat duidelijk dat het direct ingaat en daar staat niets over uitzonderingen die het "systeem" bepaald ofzo. Het systeem handelt dus in strijd met jullie eigen communicatie en dat is niet ok. Ik zou graag zien dat er gewoon gebeurt wat jullie beloofd hebben op de site.

Bedankt alvast
Bo
Reputatie 7
Badge +7
Ik kan begrijpen dat de informatie op de website niet duidelijk genoeg is, ik heb hier intern een melding over doorgezet. Op dit moment kan ik niks voor je betekenen omdat wij een bundelwijziging achteraf niet kunnen aanpassen of annuleren.
Sorry, maar daar kan ik dan weer niets mee. Ik heb mijn bundel opgehoogd omdat ik deze maand nog, veel meer data nodig heb. Volgende week ga ik op vakantie en dan verbruik ik bovengemiddeld veel data. Ik heb expliciet gekeken naar of deze verhoging deze maand zou gebeuren of niet. Overal in jullie communicatie, in de emails en op de website geven jullie aan dat per direct gebeurt bij een gelijkblijvende of verhogende bundel dus dan moet je ook daad bij woord voegen. Ik heb nu nog 73MB en daar ga ik de normale maand nooit mee redden, laat staan een vakantie.
Ik wil best begrip tonen over wat jullie systeem wel en niet toelaat, maar "ik kan niks voor je betekenen" kan ik niet accepteren. Er is vast een omweg te bedenken zodat ik mijn data kan gebruiken. Bedankt alvast!
Reputatie 7
Badge +7
Mijn collega Angelique heeft op 07-03 de kosten voor de aangevraagde MB extra bundel vergoed, zo heb je zonder kosten alsnog het verschil in de bundels tot je beschikking gehad deze maand zie ik.
Yup, dat wordt erg gewaardeerd! Die bundel was echter al bijna op toen ik deze thread startte en is ook de aanleiding om deze thread te starten. En omdat ik die MB-extra al heb gekocht, kan ik deze niet nog een keer kopen en zit dus met 73MB voor de rest van de maand.
Yup, dat wordt erg gewaardeerd! Die bundel was echter al bijna op toen ik deze thread startte en is ook de aanleiding om deze thread te starten. En omdat ik die MB-extra al heb gekocht, kan ik deze niet nog een keer kopen en zit dus met 73MB voor de rest van de maand.

Voor de duidelijkheid, ik heb dus nog steeds een probleem waar ik een oplossing voor zoek. Bedankt alvast....
Ik: Hallo Ben, hier heb je mijn geld
Ben: Nee dank je
Ik: Ik wil graag mijn geld aan jullie kwijt
Ben: Misschien volgende maand?
Ik: Hier, pak aan joh
Ben: Nope
Ik: Neem nou mijn zuur verdiende geld aan aub??!!
Ben: Hier heb je je eerder betaalde geld terug
Ik: ARGH, ik wil juist mijn geld aan jullie geven
Ben: Ik moet je geld niet
Ik: Op jullie website beloven jullie mijn geld direct aan te nemen
Ben: We gaan de website aanpassen
Ik: Ja maar jullie hebben het al aan mij beloofd dus pak aub nou mijn geld aan
Ben: Computer says no!
Ik: Kom op
Ben: Negeer
Ik: Hallo??
Ben: Meer negeer
Ik: Ben gefrustreerd
Ben: Negeer

Gaat iemand mij nog aan data helpen? Ik hoor het graag vandaag, anders stap ik morgen over naar Tele2.

Reageer