Beantwoord

Bundel verhogen

• 7 september 2018
  • 5 reacties
  • 132 keer bekeken

Ik wil 1 maal mijn bundel verhogen en dan volgende maand terug naar mijn oude bundel, kan dit?
icon

Beste antwoord door Shanna 7 september 2018, 09:48

Goedemorgen Astrid! Bedankt voor je bericht. Je kan alleen terug wijzigen naar de bundels die Ben op dat moment beschikbaar heeft. Als jouw huidige bundel niet meer beschikbaar is op de Ben website, dan kan je daar niet meer naar terug na de bundelverhoging. Als je deze maand je bundel verhoogt, dan kan je de bundel volgende maand weer verlagen, de verlaging gaat echter pas in op 1 november.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Astrid! Bedankt voor je bericht. Je kan alleen terug wijzigen naar de bundels die Ben op dat moment beschikbaar heeft. Als jouw huidige bundel niet meer beschikbaar is op de Ben website, dan kan je daar niet meer naar terug na de bundelverhoging. Als je deze maand je bundel verhoogt, dan kan je de bundel volgende maand weer verlagen, de verlaging gaat echter pas in op 1 november.
Dankjewel
Reputatie 3
Badge +2
Geen dank, Astrid! Als je verder nog vragen hebt, laat het dan weten 🙂
Ik heb mijn bundel verhoogd naar 6000mb en 300 belmin.tel 06[Edit: telefoonnummer verwijderd]
Maar kan dit nergens terug zien of dit is goed gegaan.
Ook mijn man heeft bundel verhoogd naar 6000mb en 300belmin 06[Edit: telefoonnummer verwijderd]
kunnen jullie dit zien dat het is goed gegaan en krijgen we via mail bericht.

Mvg Astrid Langenkamp
Reputatie 5
Badge +12
Oeps, je had nu jouw telefoonnummers in het topic geplaatst waardoor deze voor iedereen leesbaar zijn. Ik heb daarom jouw reactie iets aangepast. Heb je nog geen bevestiging gehad van jouw bundelwijziging? Ik kijk anders graag met je mee. Zou je mij hiervoor in een privébericht de telefoonnummers, geboortedata, postcode en huisnummer willen sturen? Je kunt mij hier een privébericht sturen.

Reageer