Beantwoord

Bundel weer terugzetten gaat niet

• 27 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 148 keer bekeken

Hallo, ik heb al jaren de volgende bundel bij jullie.
0 mb internet en 250/min/sms en dat voor €3,99
NU heb ik mijn bundel gewijzigd alleen voor de vakantie naar 2000 mb voor €10,50.

NU wil ik mijn bundel weer in oude staat zetten maar nu staat €3,99 er niet meer bij maar begint het ineens bij €6,50.

Hie kan dit?
Hebben jullie de prijzen verhoogd?
icon

Beste antwoord door Wietske 28 augustus 2018, 11:40

Goede vraag! Je kunt bij een bundelwijziging alleen kiezen uit het actuele bundelaanbod, te vinden op www.ben.nl/sim-only. De bel/sms-bundel die je eerst had bestaat inderdaad niet meer in deze vorm. Je kunt inderdaad wel kiezen voor een bel/sms-bundel van 250 min/sms voor 6,50 euro bij een maandelijks abonnement.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Goede vraag! Je kunt bij een bundelwijziging alleen kiezen uit het actuele bundelaanbod, te vinden op www.ben.nl/sim-only. De bel/sms-bundel die je eerst had bestaat inderdaad niet meer in deze vorm. Je kunt inderdaad wel kiezen voor een bel/sms-bundel van 250 min/sms voor 6,50 euro bij een maandelijks abonnement.
Ja, goede vraag. Jammer van het slechte antwoord. Hier nl. het zelfde verhaal. Jarenlang voor 2.99 een abbo gehad en voor de vakantie internet erbij gedaan. Ik heb de voorwaarden gelezen alsof het de 'Hamlet'was en begreep dat je zonder problemen weer terug kon gaan naar je oude abbo: Niet dus en nu zit ik met een bijna verdubbling van het abbo.

Ik noem dat misleiding.
Reputatie 3
Badge +2
Ja, goede vraag. Jammer van het slechte antwoord. Hier nl. het zelfde verhaal. Jarenlang voor 2.99 een abbo gehad en voor de vakantie internet erbij gedaan. Ik heb de voorwaarden gelezen alsof het de 'Hamlet'was en begreep dat je zonder problemen weer terug kon gaan naar je oude abbo: Niet dus en nu zit ik met een bijna verdubbling van het abbo.

Ik noem dat misleiding.

Hoi arnoldajagersma, wat vervelend om te lezen dat je je misleid voelt. Mag ik vragen welke voorwaarden je hebt gelezen? Als je op de website zoekt naar voorwaarden bundelwijziging dan geeft de eerste regel aan dat je al je bundels moet wijzigen naar de laatste aanbiedingen van Ben. Mocht het ergens anders verkeerd staan, laat het mij dan weten zodat dit misverstand in de toekomst voorkomen kan worden.
Fijn dat ik niet de enige ben die het voelt als misleiding.
Er staat inderdaad dat je weer terug kunt naar je oude abonnement.
En dan ineens gaat het van 3,99 naar 6,50.
En dat voor een beetje bellen en sms'en.
En mail over abbonementveranderingen zou wel zo netjes zijn naar je klanten.
Ik ben aan het uitzoeken of ik ergens goedkoper kan voor alleen bellen/sms'en.
Jammer. Al jaren bij Ben. Vond het altijd fijn
Reputatie 5
Badge +12
Ik zou dit graag voor je willen uitzoeken. Zou je mij een screenshot willen sturen van het stukje waar je hebt gelezen dat je weer terug kunt naar je oude bundels bij een bundelwijziging?
Ik lees nu dat je terug kan naar de laatste aanbieding. Ik noem dat misleiding omdat je bij 'aanbieding' niet denkt aan een 'aanbieding' die bijna 2x zo duur is.
Niet dat ik verwacht dat het bij een ander beter is en tnt was Ben wel prettig maar ook ik zal kijken of het gras groener is bij de buren. Jammer.
Reputatie 5
Badge +12
Goed dat je het hebt kunnen terugvinden 🙂 De tarieven kunnen inderdaad geregeld veranderen. Dit kan ten gunste voor je zijn (dus dat de tarieven voordeliger worden) of ongunstiger. Om het zo eerlijk en duidelijk mogelijk te maken hebben we besloten dat elke klant bij een wijziging alleen uit het aanbod wat voor nieuwe klanten geldt kan kiezen.

Reageer