Beantwoord

Bundel wijzigen

• 24 september 2018
  • 3 reacties
  • 149 keer bekeken

Goede avond,

Ik sta op het punt om mijn bundel uit te breiden zodat ik meer mb's heb, echter krijg ik onderaan een melding welk luid als volgt "6500 mb binnen de EU".

Wat wordt hier precies mee bedoelt?

Ik hoor het graag!
icon

Beste antwoord door Wietske 25 september 2018, 13:02

Ik leg het je graag uit Romanza! Zo te lezen sta je op het punt om te kiezen voor onze 10000 MB databundel. Wij hanteren een Fair Use Policy voor het gebruik van jouw bundels in de EU. Dit houdt in dat je van de totale databundel van 10000 MB er 6500 per maand kunt gebruiken in de EU. In Nederland kan je wel de hele 10000 MB gebruiken. Mocht je bijvoorbeeld voor 3 weken naar Spanje gaan dan kan je in Spanje 6500 MB gebruiken en het eventuele restant van 3500 MB in Nederland. Mocht er nog iets niet duidelijk zijn laat het dan even weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Ik leg het je graag uit Romanza! Zo te lezen sta je op het punt om te kiezen voor onze 10000 MB databundel. Wij hanteren een Fair Use Policy voor het gebruik van jouw bundels in de EU. Dit houdt in dat je van de totale databundel van 10000 MB er 6500 per maand kunt gebruiken in de EU. In Nederland kan je wel de hele 10000 MB gebruiken. Mocht je bijvoorbeeld voor 3 weken naar Spanje gaan dan kan je in Spanje 6500 MB gebruiken en het eventuele restant van 3500 MB in Nederland. Mocht er nog iets niet duidelijk zijn laat het dan even weten!
Dankjewel voor je reactie Wietske!! Prettige avond 🙂
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan en geniet van jouw vakantie!

Reageer