Beantwoord

bundel wijzigen

• 1 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 106 keer bekeken

ik heb nu een bundel van 100 min 4.50 euro en 200+300 mb 5.50 euro met 'n pakketkorting van 2 euro, betaal dus 8 per maand.
nu wil ik mijn belminuten verhogen naar 300 minuten, en 500 mb, ik zie dat ik dan ook 8 euro per maand kwijt ben, zelfs zonder pakketkorting, klopt dit ? want dat zou super fijn zijn
ik heb mijn abonnement al drie jaar, dus ga ik er vanuit dat de prijzen veranderd zijn.
ik kan en wil zelf wel mijn bundel aanpassen, maar wil eerst zeker zijn of dit ook klopt.
06[Edit: telefoonnummer verwijderd] is mijn mobiele nummer, ik hoor graag iets van u terug.

8[Edit: klantnummer verwijderd] is mijn klantnummer
ik hoor graag iets van u terug
mvg miranda
icon

Beste antwoord door Wietske 2 oktober 2018, 11:29

Hai Theresiaenad, begrijpelijk dat je dit graag eerst nog wil controleren omdat het haast te mooi klinkt om waar te zijn 😉 Ik heb allereerst nog wel even jouw topic aangepast omdat hierin een aantal privégegevens stonden, zoals jouw mobiele telefoonnummer en klantnummer. Deze gegevens zijn voor iedereen in te zien dus vandaar dat ik ze verwijderd heb. Het klopt inderdaad dat je 8,00 euro per maand betaalt wanneer je kiest voor 300 minuten/sms en 500 MB. Je kunt een bundelwijziging doen via deze link.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hai Theresiaenad, begrijpelijk dat je dit graag eerst nog wil controleren omdat het haast te mooi klinkt om waar te zijn 😉 Ik heb allereerst nog wel even jouw topic aangepast omdat hierin een aantal privégegevens stonden, zoals jouw mobiele telefoonnummer en klantnummer. Deze gegevens zijn voor iedereen in te zien dus vandaar dat ik ze verwijderd heb. Het klopt inderdaad dat je 8,00 euro per maand betaalt wanneer je kiest voor 300 minuten/sms en 500 MB. Je kunt een bundelwijziging doen via deze link.

Reageer