Beantwoord

Bundel wijzigen

  • 4 februari 2019
  • 2 reacties
  • 274 keer bekeken

Ik kan mijn bundels niet wijzigen, maar alle rekeningen zijn eel betaald ook als mijn mbs op zijn kan ik geen mb extra aanschaffen. Hoe is dit op te lossen
icon

Beste antwoord door Richard_Claassen 4 februari 2019, 22:11

Hoi,

Dat is vervelend zeg.

Misschien kan je even bellen met BEN, bel 1200.

Misschien is er iets niet goed ingesteld bij het systeem van BEN.

Stel daar even je vraag zodat ze even kunnen meekijken met je.

Succes, laat je weten of het gelukt is?



Groet Richard Claassen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hoi,
Dat is vervelend zeg.
Misschien kan je even bellen met BEN, bel 1200.
Misschien is er iets niet goed ingesteld bij het systeem van BEN.
Stel daar even je vraag zodat ze even kunnen meekijken met je.
Succes, laat je weten of het gelukt is?

Groet Richard Claassen.
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw antwoord Richard! Ik heb dit even voor je nagekeken, maar ik zie hier dat je onder bewind staat. Jouw bewindvoerder kan daarom de wijziging via het e-mailadres administratie@ben.nl doorvoeren. Gaat dit lukken zo?

Reageer