Beantwoord

bundel wijzigen

  • 2 August 2019
  • 6 reacties
  • 898 keer bekeken

In maart heb ik mijn bundel aangepast ivm vakantie buitenland. Ik wil het nu al enige tijd wijzigen naar het goedkoopste abonnement maar dat kan steeds niet. Steeds deze melding: Helaas! Op dit moment kun je je abonnement niet wijzigen.
Omdat ik het zelf niet kan doen verzoek ik je mijn bundel per direct aan te passen.
icon

Beste antwoord door Romy 2 August 2019, 16:14

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi @martijn.cove! Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad via de chat en dat zij de bundel hebben gewijzigd. Heb je al eens jouw cookies en geschiedenis verwijderd? Mocht je het via de app proberen kun je dan eens kijken of het opnieuw downloaden van de app verschil maakt. Ik hoor graag van je! Voor nu wens ik je een fijn weekend.

Ik wil graag mijn bundel wijzigen in onbeperkt bellen en 500 MB, kan dat zonder kosten?Volgens mij blijf ik dan ongeveer op dezelfde kosten, klopt dat?

 

Graag hoor ik van je,

Groetjes Lucia

 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Lucia! Ik heb dit even voor je nagekeken. Je kunt jouw bundel naar deze bundels wijzigen voor 15,- euro. Momenteel maak je ook gebruik van 4G mocht je dit willen wordt het 16,- euro! Je kan dit zelf doorvoeren via jouw Ik-ben omgeving. Mocht je dat niet fijn vinden kan ik het ook voor je doen, hier heb ik wel een akkoord voor nodig! :blush:

Dag Romy,

Ik begrijp het niet helemaal. zit bij die 15 euro, de telefoonkosten ook bij?

Ik bel in de praktijk meer dan dat ik internet gebruik, daarom dacht ik dat het misschien beter was mijn bundel te wijzigen, in een abonnement met 500 MB en onbeperkt sms/bellen voor 8,50 en dan 4G voor 1 euro en toestel 6,50 samen 16 euro. KLopt mijn berekening en komen er dan nog kosten bij voor het omzetten?

Graag hoor ik van je,

Groetjes Lucia

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Lucia! Dat is inderdaad inclusief het toestelkrediet. Een bundelwijziging is kosteloos, je hoeft er niets extra’s voor te betalen. Ik wens je een prettige dag verder.

Dag Merve,

Bedankt.

Reageer