Beantwoord

Bundel wijzigen lopend abbonement

• 22 May 2018
  • 4 reacties
  • 230 keer bekeken

Beste,

ik heb momenteel een 24 mnd contract en ik wou graag mijn internet bundel wijzigen (verhogen), momenteel heb ik 2500mb en 300 belminuten voor 11,00. Nu zag ik echter dat er ook een bundel is van 3500mb en 300 belminuten voor 10,50. Ik zou graag deze bundel willen nemen, echter gaat dit niet. Kan u mij daarbij helpen?

vriendelijke groet,
caroline
icon

Beste antwoord door Rox 22 May 2018, 12:10

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Caroline, ik kan me goed voorstellen dat jij graag zo goedkoop mogelijk uit wil zijn. Ik ben daarom meteen het systeem ingedoken om uit te zoeken waarom de bundelwijziging niet lukt. Jij kunt je bundels niet aanpassen naar €10,50 omdat jij dan onder de startwaarde van het contract uit komt van €11. Jij heb een 24 maanden abonnement, jij mag elke maand je bundels aanpassen en veranderen zolang de nieuwe prijs niet onder de startwaarde van je contract uitkomt 😉
Maar is het dan niet mogelijk om in plaats van 10,50 gewoon 11€ te betalen voor diezelfde bundel? Want ik zou graag die combinatie willen van internet en belminuten.. (3500 mb en 300 belminuten) toen ik het 24 mnd contract sloot was deze er optie vlg mij nog niet..
Reputatie 7
Badge +7
Dat is niet mogelijk Caroline. Onze bundels hebben een standaard prijs wij kunnen deze niet handmatig goedkoper of duurder maken 😉 De acties die wij nu op de website hebben staan lopen vanaf 7 tot en met 31 mei, toen jij in september hebt verlengd hadden we andere acties.
Dat begrijp ik, maar ik vind het hele systeem wel vrij klantonvriendelijk, ben je al bijna drie jaar bij Ben en dan is er dus eigenlijk een voordeliger tarief met meer data en dan kan er niet geswitched worden of desnoods iets aangepast worden aan het huidige budget..

Reageer