Beantwoord

Bundel wijzigen wordt verkeerd berekend

  • 18 June 2019
  • 3 reacties
  • 528 keer bekeken

Beste,
Ik zou mijn bundel willen wijzigen. Echter wordt mij op 2 manieren informatie voorgeschoteld, welke niet met elkaar overeenkomen. Hierdoor ontstaat bij mij verwarring en bovendien wantrouwen. Het gaat erom dat bij het selecteren van een bundel een totaalprijs van 17.00 wordt weergegeven, maar wanneer ik op bestellen heb geklikt, een totaalprijs van 17.51 wordt weergeven. Dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt omdat hier een sms bundel opeens bij zit, die ik overduidelijk niet nodig heb met onbeperkt min/sms en bovendien ook niet geselecteerd is.
Kan ik hiermee geholpen worden?

icon

Beste antwoord door Merve 19 June 2019, 14:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi Hans! Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend is. Maar maak je geen zorgen. Ik ben meteen aan de slag gegaan voor jou. De reden dat er 0,51 cent wordt berekend is omdat 1000 SMS uitgezet moet worden. Met onbeperkt min/sms heb je natuurlijk niets aan die 1000 SMS. Als je zou willen kan ik je bundels wijzigen naar onbeperkt min/sms, 3000 MB en 4G voor 17 euro per maand.
Beste Merve,
Dat zou ik op prijs stellen. Het gaat om het nummer dat eindigt op 808.
Groeten van Hans
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Hans! Ik heb de bundels voor je aangepast. Je zult ook een bevestiging per e-mail ontvangen. Geniet van je nieuwe bundels!

Reageer