Beantwoord

Bundel wordt niet aangepast

• 7 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Hoi,

Ik ben op dit moment in Zweden en ik had een vraagje over mijn bundel. Hij staat al dagen op 269 minuten/SMS terwijl ik ondertussen wel berichten heb verzonden. Hierdoor weet ik niet meer of ik over mijn bundel ben gegaan en ik hoopte dat jullie mijn huidige status

willen doorgeven. Mijn status van mijn mbs worden wel steeds bijgewerkt dus ik weet niet zo goed wat er aan de hand is.

Vriendelijk groet,

Jip van Santen

icon

Beste antwoord door Jill 8 augustus 2018, 12:07

Hi nplvansanten, wat gek zeg. Ik heb de verbruikstatus hier ook bekeken en ik zie dat je op dit moment 31 van de 300 minuten hebt verbruikt. Dat is hezelfde als in jouw verbruikstatus staat op Ik Ben en hij is helemaal up to date. Heb je sms berichtjes gestuurd?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi nplvansanten, wat gek zeg. Ik heb de verbruikstatus hier ook bekeken en ik zie dat je op dit moment 31 van de 300 minuten hebt verbruikt. Dat is hezelfde als in jouw verbruikstatus staat op Ik Ben en hij is helemaal up to date. Heb je sms berichtjes gestuurd?
Ja ik heb Sms's gestuurd, maar die vallen binnen mijn bundel toch? Want er staat bij mij ook niet dat ik extra kosten heb gemaakt. Moet ik me zorgen gaan maken over een dikke rekening of denk je dat het wel goed zit?
Reputatie 5
Badge +7
Nee je hoeft je geen zorgen te maken. Alles ziet er hier goed uit.

Reageer