Bundels na verlenging niet geactiveerd

• 4 mei 2018
  • 9 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik heb sinds gisteren mijn simkaart in mijn nieuwe telefoon gedaan (Nokia 6.1), maar ik heb geen 4G meer, alleen maar H+. Ik had wel gewoon 4G op mijn oude telefoon.
Ik heb mijn nieuwe telefoon al een paar keer opnieuw opgestart en al handmatig de internet instellingen ingesteld. Niets heeft geholpen. Graag advies.

P.S: in de app en op ben.nl staat bij belminuten 0 minuten terwijl ik een bundel van 100 minuten heb.

Wouter

9 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Wouter, he balen dat je sinds de verlenging opeens geen gebruik kunt maken van de 4G bundel én je bel/sms minuten. Dat is natuurlijk niet zoals het zou moeten.

Het probleem met de 4G verbinding heb ik zojuist kunnen verhelpen door de simkaart een reset te geven. Wil jij je toestel even uit- en daarna weer opnieuw aanzetten? Hierna zou je gebruik kunnen maken van 4G. Laat je het mij weten?
De problemen met de bel/sms minuten liggen iets dieper. Ik zie terug dat je afgelopen week contact hebt gehad met mijn collega via Twitter. Mijn collega heeft een notitie doorgezet om de minuten toe te voegen aan jouw bundel, gezien deze opeens waren verdwenen. Zodra dit verzoek is verwerkt, kun jij weer gebruik maken van je abonnement zoals het de bedoeling is.
Hoi Angelique, ik heb nu inderdaad weer 4G,bedankt!

Ik heb afgelopen week gebeld en nu staat er in de app en op ben.nl dat ik kosten buiten de bundel heb gemaakt. Dit klopt natuurlijk niet omdat ik een bundel van 100 minuten heb. Ik neem aan dat deze kosten (€1,22) worden verrekend met mijn bundel als het is opgelost?

Met vriendelijke groet,

Wouter Vork
Reputatie 6
Badge +8
Fijn dat 4G nu weer werkt, Wouter. Uiteraard zullen wij de kosten vergoeden als blijkt op de factuur dat de bundel op dat moment inderdaad niet toegevoegd is! Als je de factuur hebt ontvangen en de onterechte kosten staan er nog op, stuur mij dan even een berichtje zodat ik de onterechte kosten kan vergoeden.
Hallo Angelique,

Het probleem met mijn minuten is al een tijdje opgelost, maar op de app en website zie ik nog steeds €1,22 kosten buiten mijn bundel.

Met vriendelijke groet,

Wouter Vork
Reputatie 5
Badge +7
Hi Wouter, ik zou je heel graag willen vertellen waar deze kosten vandaan komen. Alleen kan ik dit op dit moment nog niet voor je achterhalen. Rond de 15de van deze maand komt de factuur online. Hierop staat op pagina 2 precies waar de kosten vandaan komen. Als je rond deze datum contact met ons opneemt dan kunnen we samen kijken naar de kosten.
Hallo, ik heb inmiddels mijn factuur binnen en daarop staat dat ik de kosten van €1,22 op 05-05-2018 heb gemaakt terwijl ik een bundel van 100 minuten had (en nog geen 100 minuten verbruikt had).
Reputatie 5
Badge +12
Goed dat je een reminder stuurt nu jouw factuur online staat, Wouter! Ik heb jouw gegevens erbij gepakt en zie dat de kosten buiten de bundel zijn ontstaan doordat jouw belbundel niet actief stond. Deze kosten zijn uiteraard onterecht en zal ik voor je gaan vergoeden. Dit bedrag zal meegaan met jouw factuur van juni, welke je in juni ontvangt.
Dank je Wietske!
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan 😃 Ik wens je voor nu een hele fijne avond toe!

Reageer