Beantwoord

Bundels verdwenen na start verlening

• 23 maart 2018
  • 14 reacties
  • 212 keer bekeken

Beste,

Gistermorgen heb ik mijn bundel omgezet. Ik had van mijn oude bundel nog belminuten en mb's over, maar als ik nu naar mijn belstatus kijk staat alles op nul en ook de factuurperiode klopt niet. Waardoor komt dit en is mijn nieuwe bundel nu al ingegaan?
icon

Beste antwoord door Angelique 23 maart 2018, 11:06

Hoi Lieselotverlijsdonk, leuk dat je ervoor hebt gekozen om een verlenging aan te vragen van jouw huidige abonnement! De reden dat jouw bundels opeens verdwenen zijn heb ik kunnen ontdekken. De verlenging is in de war geraakt door de aangevraagde bundelwijziging. Hierdoor zijn alle bundels, zowel de bel/sms bundel als de MB bundel toegevoegd bij de huidige bundels die je al had, ze staan nu dubbel in ons systeem. Hierdoor is er een fout ontstaan en zijn de bundels vastgelopen.

Doordat de bundels zijn vastgelopen die jij nu staan dat je geen bel/sms bundel hebt, en geen databundel. Ik heb geprobeerd het probleem op te lossen, helaas lukte mij dit niet... Ik heb een notitie doorgezet naar een andere afdeling om de bundels weer juist te zetten in het systeem zodat jij de juiste bundels terug ziet. Mijn collega's zullen er alles aan doen om ervor te zorgen dat jij zo snel mogelijk gebruik kunt maken van de gekozen bundels. Sorry voor het ongemak.
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Lieselotverlijsdonk, leuk dat je ervoor hebt gekozen om een verlenging aan te vragen van jouw huidige abonnement! De reden dat jouw bundels opeens verdwenen zijn heb ik kunnen ontdekken. De verlenging is in de war geraakt door de aangevraagde bundelwijziging. Hierdoor zijn alle bundels, zowel de bel/sms bundel als de MB bundel toegevoegd bij de huidige bundels die je al had, ze staan nu dubbel in ons systeem. Hierdoor is er een fout ontstaan en zijn de bundels vastgelopen.

Doordat de bundels zijn vastgelopen die jij nu staan dat je geen bel/sms bundel hebt, en geen databundel. Ik heb geprobeerd het probleem op te lossen, helaas lukte mij dit niet... Ik heb een notitie doorgezet naar een andere afdeling om de bundels weer juist te zetten in het systeem zodat jij de juiste bundels terug ziet. Mijn collega's zullen er alles aan doen om ervor te zorgen dat jij zo snel mogelijk gebruik kunt maken van de gekozen bundels. Sorry voor het ongemak.
Bedankt voor de snelle reactie! Wanneer kan ik verwachten gewoon weer gebruik te kunnen maken van mijn bundel? Ik wil namelijk wel gewoon bereikbaar zijn.
Reputatie 6
Badge +8
Ik heb denk ik goed nieuws, Lieselot! Wil je eens uit- en opnieuw inloggen op Ik Ben of de Ben App? De bundels zijn namelijk weer juist te zien. Laat je het mij weten of je weer gebruik kunt maken van je abonnement? Ervaar je nog problemen? Herstart dan nog even je toestel.
Bedankt, ik kan mijn bundel weer zien! Alleen werkt mijn 4g niet en nu kan ik dus niet zonder wifi internetten. Zou dit ook nog verholpen kunnen worden? Ik heb mijn mobiel al een keer opnieuw opgestart.
Reputatie 5
Badge +1
Hi Lieselot,

Heb je niet toevallig (perongeluk) het dataknopje uitgedrukt?

Van welke telefoon maak je gebruik? (Zo kunnen we een gerichte oplossing zoeken 😉 )

Ik wens je een fijn weekend toe Lieselot!
Bij mijn weten heb ik niks uitgedrukt en ik heb nog eens gekeken en ik geloof dat alles gewoon aanstaat.
Ik heb een Motorola Moto G4 Plus. Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden!
Reputatie 5
Badge +1
Hi Lieselot,

Ik heb lopen zoeken en lopen zoeken. En als jij je instellingen gewoon goed heb staan moet alles gewoon werken.

Wat je nog zou kunnen proberen is om te kijken of jij gebruik maakt van de laatste software versie van je toestel.

Mocht dat het geval zijn en je 4G werkt nog steeds niet, zul je (helaas) moeten wachten totdat er een moderator hier weer terug komt bij je vraag. Want alleen zij kunnen in het systeem bekijken of er van hun kan niet iets fout is.

Het spijt me dat ik je niet verder kan helpen, laat je ons weten of het lukt? Ik hoop samen met jou op een snelle oplossing! 😉
Hoi,

Ik heb alles geprobeerd, maar het lukt me niet om 4g te krijgen. Er is geen nieuwe systeemupdate, ik heb mijn telefoon gereset en mijn simkaart geprobeerd in een andere telefoon, maar het werkte allemaal niet.
Ik hoop dat dit zo snel mogelijk kan worden opgelost!
Reputatie 5
Badge +1
Hi Lieselot,

Dan kan ik je vanaf hier helaas niet verder helpen, een Moderator zal even in het systeem moeten kijken of er daar niet is fout staat.

Ik hoop ook samen met jou op een snelle oplossing!
Moet ik daar dan morgen even voor bellen?
Reputatie 5
Badge +1
Hi Lieselot,

Je zou morgen inderdaad kunnen bellen, maar een moderator van Ben komt hier vanzelf langs bij je vraag. Zij kunnen je verder helpen!

Ik wens je nog een fijne dag toe! 🆒
Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen Lieselot, bedankt voor je geduld en het wachten. Fijn dat ale instellingen goed bleken te staan in jouw toestel. Ik zag in het systeem terug dat de 4G bundel een kleine vertraging had. De simkaart heb ik gereset en de 4G bundel moet nu werken 😃 Wil jij je toestel herstarten om te zien of het heeft gewerkt?
Het werkt nu, bedankt!
Reputatie 6
Badge +8
Super om te lezen, Lieselot! Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik wens je een fijne dag toe 😃

Reageer