Beantwoord

Bundels zijn goedkoper dan voorheen

• 14 februari 2018
  • 1 reactie
  • 98 keer bekeken

Beste Ben, ik ontdekte vorige week bij toeval dat mijn sim-only abo 100min/sms en 1000mb (500 + 500) - ik betaal daar 9€ per maand voor - ook voor 6€ P/m beschikbaar is. Ik heb direct mijn abo aangepast.
Maar waarom moet ik als trouwe klant (sinds 1997 bij Ben, met avontuurtje TMobile tussendoor omdat Ben in een identiteitscrisis verkeerde) dit bij toeval zelf ontdekken? Ik betaal dus al tijden iedere maand teveel. Dat vind ik erg jammer, tegenvaller.
icon

Beste antwoord door Angelique 14 februari 2018, 10:08

Hoi Krista, welkom op het forum! Scherp dat je al een kijkje hebt genomen op onze website waardoor je nu gebruik kunt maken van de goedkopere tarieven!

De reden dat de kosten voor dezelfde bundel momenteel lager zijn komt door onze acties en aanbiedingen. De tarieven van Ben zijn variabel en het aanbod kan zomaar veranderen met nóg scherpere aanbiedingen! Het kan ook zo zijn dat de aangeboden bundels soms minder voordelig zijn. Gelukkig heb jij nu gebruik kunnen maken van de super deal van 6 euro.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Krista, welkom op het forum! Scherp dat je al een kijkje hebt genomen op onze website waardoor je nu gebruik kunt maken van de goedkopere tarieven!

De reden dat de kosten voor dezelfde bundel momenteel lager zijn komt door onze acties en aanbiedingen. De tarieven van Ben zijn variabel en het aanbod kan zomaar veranderen met nóg scherpere aanbiedingen! Het kan ook zo zijn dat de aangeboden bundels soms minder voordelig zijn. Gelukkig heb jij nu gebruik kunnen maken van de super deal van 6 euro.

Reageer