Bundelwijziging

• 7 July 2018
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

Hallo, ik heb zojuist de bundel van mijn dochter gewijzigd naar 2500 Mb. Vooral omdat de vakantie er aan komt verhoogd zodat de bundel meteen in zou gaan. Nu heb ik (stom stom) de verkeerde aangeklikt en nu zijn de minuten nuet verhoogd waardoor de wijziging pas 1 augustus in gaat(te laat) Nu kan ik de bundel niet nogmaals wijzigen tot groot verdriet van mijn dochter. Is hier een oplossing voor?? Bedankt alvast.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi kjungerius,

dat kan gebeuren! Op vakantie kunnen meer MB's inderdaad nét wat handiger zijn. Aangezien het om een bundelverlaging gaat kan ik deze voor je annuleren zodat je een nieuwe bundelwijziging kunt doen. Zal ik dit voor je doen?
Hoi Wietske,

Bedankt voor je reactie. Dat zou super zijn, als je het kan annuleren!! Heel graag dan kan ik daarna een nieuwe wijziging doen zodat ze toch nog voldoende MB s heeft 😉 heel erg bedankt alvast!!
M vr gr karin jungerius
Reputatie 5
Badge +12
Geen probleem 🙂 Ik heb bij deze de bundelwijziging voor je geannuleerd. Je kunt meteen een nieuwe wijziging doen via Ik Ben.
Helemaal top. Ik ga meteen een nieuwe wijziging doen! Bedankt voor de goede service!!
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan! 😃 #Benervoorjou

Reageer