Beantwoord

Bundelwijziging is ingegaan, maar ik heb geen 4g internet

  • 30 juni 2018
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik heb gebruik gemaakt van jullie aanbieding om mijn bundel voordelig te verhogen, inclusief 4g. Ik heb zondag 24 juni een mail gekregen dat het binnen 5 werkdagen in zou gaan (vrijdag dus). Nu zie ik op de Ik Ben wel dat mijn bundel omhoog is gegaan, alleen is mijn 4g nog niet aan... Moet ik nog iets doen of gaat er ergens anders iets fout?

Alvast bedankt voor de reactie,

Jelmer
icon

Beste antwoord door Jill 2 juli 2018, 12:23

Hi Jelmer! wat leuk dat je gebruik hebt gemaakt van onze aanbieding. Ik zag inderdaad dat 4G nog niet aan was. Ik heb het nu voor je ingeschakeld. Als je jouw telefoon even helemaal uit/aan zet dan moet het werken.
Bekijk origineel

2 reacties

Even voor de duidelijkheid: in de instellingen staat de voorkeur voor 4g aan, en ik ben op plekken waar ik voorheen wel 4g had, dus dat kan het vgm niet zijn.
Reputatie 5
Badge +7
Hi Jelmer! wat leuk dat je gebruik hebt gemaakt van onze aanbieding. Ik zag inderdaad dat 4G nog niet aan was. Ik heb het nu voor je ingeschakeld. Als je jouw telefoon even helemaal uit/aan zet dan moet het werken.

Reageer