Beantwoord

Bundelwijziging wordt niet per direct verhoogd

• 21 April 2018
  • 5 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik wilde mijn abonnement met min/sms verhogen en volgens de beschrijving zou dat direct ingaan, omdat het abonnement verhoogd werd. Bij verlaging zou het de eerste van de maand zijn. Ik heb het dus verhoogd en krijg het bericht dat het pas de eerste van de volgende maand in zal gaan. Dit klopt niet met de beschrijving en BEN hier best pissig over.
icon

Beste antwoord door Angelique 23 April 2018, 10:39

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Helaas, Jasper. Net als thchvdh0 had ik er alles aan gedaan om de wijziging direct van start te laten gaan. Zoals je hierboven leest is dit jammer genoeg onmogelijk. Door hier te klikken krijg je meer uitleg over het wijzigen van de bundel. Ook jouw feedback zal ik intern meenemen. Bedankt hiervoor!
Bij mij is exact hetzelfde gebeurd, kom ik zojuist achter.
Vind het onbegrijpelijk dat ik Ben meer ga betalen, maar omdat ik iets niet kan aanvinken (1000 sms) ik een "downgrade" ben en dus nog een week lang 31 cent per minuut kan gaan betalen...
Lijkt me dat er iemand bij Ben.nl toch wel in staat moet zijn om die belkosten die ik nu "buiten bundel" ga oplopen niet in rekening te brengen.
Reputatie 6
Badge +8
Dat vind ik erg jammer om te lezen.... Als ik de mogelijkheid had de bundelwijziging direct in te laten gaan, dan had ik dit direc voor je gedaan. Jouw feedback zal ik intern opnemen. Bedankt voor het delen hiervan!
Wat kinderachtig zeg. Iets mee rekenen wat niet eens meer bestaat. Helaas nog niet aan het eind van mijn abonnement, maar wanneer de tijd aanbreekt 4 klanten kwijt.
Reputatie 6
Badge +8
Hi thchvdh0, ik kan begrijpen dat je niet blij bent als je ergens op had gerekend maar het toch anders blijkt uit te pakken...

Hoe het precies komt dat de verhoging van de minuten niet direct van start is gegaan leg ik aan je uit. Binnen jouw huidige abonnement heb je de volgende bundels:
300 min/sms
1000 MB internet
4G en 1000 sms'jes

Bij de wijziging heb je het volgende aangevraagd:
Onbeperkt bellen/sms'en (verhoging)
1000 MB
4G

Doordat er geen vervanger is voor de 1000 sms bundel, is deze bundel verwijderd. Een verwijderde (extra) bundel, zien wij als een verlaging. Als er één onderdeel is binnen de bundel die verwijderd is of er spraken is van een verlaging, dan past de volledige wijziging zich op de eerste dag van de nieuwe kalendermaand aan, zoals bij jou het geval is. Alle informatie en uitleg over het wijzigen van je bundel kun je lezen door hier te klikken.

Reageer