Beantwoord

Databundel verhogen naar 10GB

• 18 januari 2018
  • 3 reacties
  • 200 keer bekeken

Waarom is het niet mogelijk om met een bestaand contract je MBs aan te passen naar 10.000? Dit is wel mogelijk met een verlening of een nieuw abonnement.
icon

Beste antwoord door Angelique 18 januari 2018, 13:26

Hoi NatalieG, voor een antwoord op jouw vraag zou je het best even kunnen bellen naar mijn collega's op de verkooplijn. Zij kunnen jou meer vertellen en met je mee kijken of er binnen jouw abonnement mogelijkheden zitten om je bundel te vergroten! Mijn collega's zijn te bereiken op 0800 - 246 246 8 op werkdagen tot 20:00 uur.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi NatalieG, voor een antwoord op jouw vraag zou je het best even kunnen bellen naar mijn collega's op de verkooplijn. Zij kunnen jou meer vertellen en met je mee kijken of er binnen jouw abonnement mogelijkheden zitten om je bundel te vergroten! Mijn collega's zijn te bereiken op 0800 - 246 246 8 op werkdagen tot 20:00 uur.
Hallo Angelique,
Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels 3 collega’s gesproken en ik heb een e-mail gestuurd. Het blijkt niet mogelijk te zijn.
Reputatie 6
Badge +8
Enorm balen, NatalieG. Ik had je hier namelijk graag verder bij willen helpen.. Ik vrees dat het even afwachten is tot jij je abonnement mag verlengen. Geef je tegen die tijd een gil?

Reageer