Beantwoord

Extra MB

• 30 juli 2018
  • 1 reactie
  • 1339 keer bekeken

Hoi Ben. Ik kreeg de melding dat ik 80% van mijn internetwinkel verbruikt heb met de vraag of ik bij wilde kopen. Dus gedaan 3000mb)want ik wil steeds op internet kunnen als het nodig is. Maar wat ik onduidelijk vond is dat je pas bij het bevestigen van je bestelling te zien kreeg dat die extra MB maar geldig zijn t/m 31-07-2018 en vandaag is het de 30e. Beetje jammer. 🤔 Is het mogelijk de extra MB'S mee te nemen naar de volgende maand?
icon

Beste antwoord door Wietske 30 juli 2018, 16:20

Wat jammer dat er verwarring is ontstaan over de geldigheid van jouw MB Extra bundel Aikytje! Wanneer je bij de eerste stap van het bestellen van MB Extra aan de rechterkant kijkt onder het kopje je bestelling dan zie je dat daar wordt aangegeven dat MB Extra geldig is t/m 31 juli (voor deze maand).

Onze bundels lopen van de 1e t/m de 31e van de maand. Om deze reden is het niet mogelijk om je MB Extra bundel mee te nemen naar de volgende maand.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Wat jammer dat er verwarring is ontstaan over de geldigheid van jouw MB Extra bundel Aikytje! Wanneer je bij de eerste stap van het bestellen van MB Extra aan de rechterkant kijkt onder het kopje je bestelling dan zie je dat daar wordt aangegeven dat MB Extra geldig is t/m 31 juli (voor deze maand).

Onze bundels lopen van de 1e t/m de 31e van de maand. Om deze reden is het niet mogelijk om je MB Extra bundel mee te nemen naar de volgende maand.

Reageer