Beantwoord

Extra MB toevoegen lukt niet.

  • 17 September 2018
  • 3 reacties
  • 137 keer bekeken

Ik heb een aantal keren geprobeerd om extra mb's te bestellen. Na alles te hebben aangeklikt etc. Werd ik doorgelinkt naar een andere pagina waarin staat dat het is gelukt en dat ik een bevestigings sms krijg. Maar zowel de sms als de mb's heb ik nog niet ontvangen.
icon

Beste antwoord door Wietske 17 September 2018, 15:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Ik snap dat hier verwarring over ontstaan is. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat je 250 MB hebt besteld. Klopt dat? De MB Extra bundel gaat trouwens wel pas in zodra jouw huidige bundel verbruikt is.
Vlak na het plaatsen van het bericht kreeg ik 2 sms'jes met bevestiging dat het gelukt is. Heb ik het nu dubbel besteld?
Reputatie 5
Badge +12
Ah ja, ik zie inderdaad dat er ongeveer een half uur zit tussen de twee bestelde MB Extra bundels. De bundel staat er dus nu twee keer in. De maand is echter nog niet om 🙂 Mocht je één van de twee MB Extra bundels niet gebruiken en ze staan dubbel gefactureerd dan kunnen we er eentje voor je vergoeden. Zou je dan hiervoor een seintje willen geven wanneer jouw maandfactuur online staat?

Reageer