Beantwoord

geen belminuten gekregen

  • 24 June 2020
  • 10 reacties
  • 394 keer bekeken

Mijn nieuwe abonnement is op 23 juni ingegaan maar ik heb mijn belminuten niet gekregen. Die staat op 0 waardoor ik nu al extra kosten heb gemaakt. Dat klopt niet. Graag jullie reactie.

Groet,

Anneke Koenen

icon

Beste antwoord door Romy 1 July 2020, 12:22

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Anneke! Dat is vreemd. Ik wil dit graag voor je nakijken. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? 

Hoi Merve,

[Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]

 

Groeten Anneke Koenen

Ik weet niet hoe ik een privé bericht aan jou moet sturen.

 

Groet,

Anneke

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Anneke! Je kunt dit doen door hierboven op ‘’privébericht’’ te klikken. Dan kom je terecht in onze hoofdaccount. 

Als ik bovenin druk op privebericht dan kom ik op een pagina waar staat er zijn geen priveberichten en verder kom ik niet. Hoe kan ik daar dan een privebericht tikken?

Ik kom niet veel verder en ik heb nog steeds geen belminuten. En mijn kosten buiten mijn bundel lopen alsmaar verder op. Ik hoop snel even iets te horen hoe idt opgelost gaat worden.

Reputatie 5
Badge +6

@akoenen Nu kan ik jouw gegevens wel inzien. Ik zie dat je nog genoeg belminuten hebt. Ook zijn er geen kosten buiten de bundel gemaakt. Ik adviseer je om opnieuw in te loggen. 

 

 

Opnieuw ingelogd. Belminuten staan nog steeds op 0 minuten.

Reputatie 5
Badge +6

Ik zie het inderdaad! Ik wil je vriendelijk vragen om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice. Zo kan ik je namelijk niet zo goed verder helpen. Mocht je toch via de community geholpen worden dan hoor ik dat ook graag. 

Wat is het telefoonnummer van de klantenservice? Ik kan het nergens op jullie site vinden.

Reputatie 5
Badge +9

Hi Akoenen, hier zie je al onze openingstijden: https://community.ben.nl/begin-op-de-community-19/openingstijden-van-de-klantenservice-21579

Reageer