hoe kan ik zoveel buiten bundel bellen??

  • 27 May 2020
  • 3 reacties
  • 530 keer bekeken

hoe kan het dat de mb pauze aanstaat maar je wel ver boven je bundel kan bellen en ook over je mb heen kan gaan???


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Angelique! De MB pauze is een pauze voor jouw ‘’MB’s’ en niet voor de belminuten. De kosten die jij hebt gemaakt zijn ontstaan door het bellen buiten de bundel. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht je nog andere vragen hebben, hoor ik het graag. 

die kan ik dus niet uit zetten?? over belbundel heen is dus gewoon pech….

heb abonnement nu verandert maar worden de belminuten die buiten de bundel zijn verbruikt nu uit de nieuwe bundel gehaald. toch te gek dat ik nu wederom bijna 3x m’n abonnementskosten moet betalen...

Reputatie 5
Badge +9

Hi Angelique, bedankt voor jouw terugkoppeling. Hier kan je inderdaad geen blokkade opzetten. Dit zou ook niet fijn zijn. Wanneer je een belangrijk telefoontje moet plegen, is dit ook na jouw belminuten dus nog mogelijk. Overigens zie ik wel dat we jou 4 waarschuw SMS’jes hebben verzonden. Eentje met een 80% verbruik van de bundel, een met 100%, een met 5 euro buiten de bundel en een met 10 euro buiten de bundel. Het is dan aan de gebruiker zelf de keuze om nog door te bellen of niet. 

 

Goed dat je in ieder geval jouw bundel hebt gewijzigd. Echter vallen de buiten de bundel kosten hiermee niet binnen de bundel. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Reageer