Beantwoord

Hoe vaak kan ik mijn bundels aanpassen?

• 2 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 439 keer bekeken

Ik heb vorige maand mijn bundels gewijzigd... maar ik zat er over te denken om ze opnieuw te wijzigen.

Nu krijg ik alleen de melding dat ik ze deze maand al gewijzigd heb..
Gaat dit echt om de 30 dagen? Ik dacht gewoon per maand...
Wijziging gedaan ergens in juli... Geen idee wanneer ik dat precies gedaan heb.
Ik dacht dan kan ik 1 augustus weer wijzigen, maar het blijkt van niet?

Kunnen jullie aangeven wanneer ik dat wel kan doen? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Rox 8 augustus 2017, 10:07

Hoi patricia-elsinga! Ik heb de titel van je topic aangepast zodat het voor andere forum bezoekers ook duidelijk is waar jouw topic over gaat. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik ben meteen het systeem ingedoken om uit te zoeken hoet het allemaal zit met je bundels, want jij zou vanaf de eerste van de nieuwe maand gewoon weer een wijziging moeten kunnen doorvoeren. Jij hebt in juli je bundels omgezet naar dezelfde bundels voor een lager tarief, dit wordt door het systeem gezien als een verlaging van je abonnement en de wijziging is op 1 augustus van start gegaan, hierdoor zijn jouw bundels deze maand al gewijzigd en kun jij pas op 1 september pas een nieuwe bundelwijziging aanvragen.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi patricia-elsinga! Ik heb de titel van je topic aangepast zodat het voor andere forum bezoekers ook duidelijk is waar jouw topic over gaat. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik ben meteen het systeem ingedoken om uit te zoeken hoet het allemaal zit met je bundels, want jij zou vanaf de eerste van de nieuwe maand gewoon weer een wijziging moeten kunnen doorvoeren. Jij hebt in juli je bundels omgezet naar dezelfde bundels voor een lager tarief, dit wordt door het systeem gezien als een verlaging van je abonnement en de wijziging is op 1 augustus van start gegaan, hierdoor zijn jouw bundels deze maand al gewijzigd en kun jij pas op 1 september pas een nieuwe bundelwijziging aanvragen.
Goedemorgen Rox, ik zit met eenzelfde "probleem". Ik heb begin december mijn bundel gewijzigd, en dit is met vrij snel verwerkt. Echter bleek de dataverhoging niet hoog genoeg, dus wou ik dit nogmaals aanpassen vorige maand. Dit lukte echter niet i.v.m. 1x per maand bundelwijzigen. Nu zit ik in de volgende maand, en kan ik nog niet de bundels wijzigen. Kunt u hiernaar kijken?
Het lijkt of ik nu mijn bundels kan aanpassen, maar het gaat niet goed. Ik heb de bundels gewijzigd, maar deze gaan niet mee in de boodschappenmand rechts, dus ik kan het niet doorvoeren:
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Nasto, mijn collega Rox is aan het genieten van een welverdiende vakantie, maar ik help je natuurlijk graag verder! Fijn dat je een screenshot hebt toegevoegd zodat ik direct met je mee kan kijken. Erg onhandig dat het overzicht zich niet laat aanpassen... Gelukkig krijg ik via het systeem wél de mogelijkheid om je bundel aan te passen. In de screenshot zie ik dat je voor 3500 MB wilde kiezen en je huidige bel/sms bundel wilt aanpassen naar 300 min/sms + 4G, klopt dit? Hiermee stijgen jouw maandkosten met 1 euro. De totale maandkosten worden hierna aangepast naar 36 euro per maand. Laat je het mij weten als ik de wijziging kan aanvragen voor je en/of er nog andere wijzigingen of aanpassingen zijn?
Bedankt voor de feedback, graag aanpassen zoals in mijn screenshot..
Reputatie 6
Badge +8
Bij deze heb ik de wijziging voor je aangevraagd, nasto. Per mail ontvang je een bevestiging. Let wel op: een bundelverhoging of het aanzetten van een bundel gaat binnen 30 minuten in. De maandkosten en eventuele kortingen worden naar verhouding (dus pro rata) berekend en op de factuur gezet. Ook ontvang je naar verhouding het aantal ontvangen minuten/sms/MB’s. Per 1 februari ontvang je de volledige bundels.

Reageer