Beantwoord

Hoe wijzig ik mijn bundel?

• 31 juli 2018
  • 7 reacties
  • 42 keer bekeken

Hallo,

Ik probeer mijn bundel te wijzigen, ik wil namelijk graag meer data.
Echter, wanneer ik op de pagina 'bundel wijzigen' kijk, zie ik nergens de optie om mijn data te verhogen!

Mvg Thijs.
icon

Beste antwoord door Wietske 31 juli 2018, 13:24

Dankjewel! Ik zie dat je op dit moment een 24 maanden abonnement hebt bij ons. Hierdoor dien je bij een bundelwijziging boven de oorspronkelijke bundelwaarde van 19,50 euro te blijven. Dat betekent dat je je bundels alleen kunt wijzigen naar onbeperkt bellen/sms'en, 10000 MB en 4G. Je betaalt dan 50 cent meer dan dat je op dit moment betaalt dus je nieuwe abonnement komt uit op 36,50 euro, inclusief toestelkrediet.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Thijs,

Ik heb om te beginnen je Community naam gewijzigd omdat jouw telefoonnummer hierin stond. Wat betreft jouw vraag: ik kijk graag voor je na wat op de opties zijn. Ik heb hiervoor wel jouw toestemming nodig om je bundels te raadplegen. Is dat goed?
Ja zeker, geen probleem!
Reputatie 5
Badge +12
Dankjewel! Ik zie dat je op dit moment een 24 maanden abonnement hebt bij ons. Hierdoor dien je bij een bundelwijziging boven de oorspronkelijke bundelwaarde van 19,50 euro te blijven. Dat betekent dat je je bundels alleen kunt wijzigen naar onbeperkt bellen/sms'en, 10000 MB en 4G. Je betaalt dan 50 cent meer dan dat je op dit moment betaalt dus je nieuwe abonnement komt uit op 36,50 euro, inclusief toestelkrediet.
Oh dat klinkt goed! Alleen zie ik niet hoe ik dat moet doen!
Reputatie 5
Badge +12
Zeker! Dan heb je een hoop meer data en min/sms voor net iets minder geld. Altijd leuk natuurlijk 😃 Als je dat wil dan kan ik de bundels voor je wijzigen?
Ja dat zou fijn zijn!
Reputatie 5
Badge +12
Top! Ik heb de wijziging voor je ingediend en dit is nog bevestigd aan je per e-mail.

Reageer