Beantwoord

Ik kan geen gebruik maken van mijn bundels na de maandovergang?

• 2 May 2018
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

Hallo,

Gister heb ik mijn abonnement gewijzigd. Ik heb hierop direct een mail ontvangen met dat het nieuwe abonnement vanaf dezelfde dag nog in zou gaan. Op de Mijn-BEN pagina is mijn nieuwe abonnement ook te zien in het overzicht van verbruik.
Nu heb ik vanochtend gebeld en kreeg ik hierna een bericht dat ik buiten mijn bundel had gebeld en nu blijkt zojuist dat ook mijn internet niet beschikbaar is.

Naar mijn idee klopt dit niet aangezien in de ontvangen mail staat dat mijn nieuwe abonnement per direct in zou gaan en dit ook op de Mijn-BEN pagina weergegeven word.

Amy
icon

Beste antwoord door Angelique 3 May 2018, 12:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Misschien dat er een correctie komt aan het eijd van de maand. Teminste dat denk ik dan. Als er gezegd wotd dat je nieuwe abbo gelijk in gaat!
Ook vandaag is mijn internet nog niet beschikbaar. Wel heb ik een sms vanuit mijn bundel kunnen versturen.
Reputatie 6
Badge +3
Ook vandaag is mijn internet nog niet beschikbaar. Wel heb ik een sms vanuit mijn bundel kunnen versturen.
Kan je anders Ben niet even bellen?
En daar je vraag even neerleggen kunnen ze gelijk er naar kijken in het systeem.
Dit is het nummer, 0900 - 04 01 405.

Groet Richard
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Amy, leuk dat je hebt gekozen voor een verlenging 😃 Minder leuk is dat je direct kosten buiten de bundel hebt gemaakt, dat is niet fijn natuurlijk!

Ik zie dat de kosten zijn ontstaan door het bellen buiten de bundel. De kosten kunnen verschillende oorzaken hebben, bijvoorbeeld door het bellen naar service nummers zoals een 0900 nummer of bellen/sms'en naar het buitenland. In jouw geval zou het ook kunnen zijn dat de bundels niet op tijd zijn toegekend waardoor je de eerste minuut al buiten de bundel hebt gebeld. Het jammere is dat we de oorzaak pas kunnen achterhalen op het moment dat de specificatie er is van de factuur. De specificatie over de maand mei, ontvang je in juni. Mocht het dan blijken dat de bundel(s) niet op tijd waren klaargezet, dan zullen wij de kosten, zoals Richard aangaf, netjes compenseren!

Ik heb een notitie in het systeem gezet dat als jij in juni contact opneemt met ons, wij direct met jou mee kunnen kijken naar wat er precies aan de hand is op de factuur. Stuur je ons dan opnieuw een berichtje?

Tevens heb ik de instellingen gereset op de simkaart. Als jij je toestel herstart, zou je de mogelijkheid weer moeten krijgen om te internetten.

Reageer