Ik kan mijn belbundel niet naar beneden aanpassen

• 26 January 2018
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

hallo,
ik heb een onbeperkt bel/sms bundel en 3.5gb internet, en nu wil ik graag mijn bel/sms bundel naar beneden veranderen alleen zie ik die optie nergens staan! ik weet dat het bedrag per maand gelijk moet zijn aan het begin bedrag,

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen jaccospelt! Wat onwijs onhandig dat het niet lukt om jouw belbundel naar beneden aan te passen! Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik ben het systeem ingedoken om met je mee te kijken, het is op dit moment niet mogelijk om alleen je belbundel te verlagen, jij komt dan onder de startwaarde (€15) van jouw bundels uit. Wat ik wel voor je zou kunnen doen is jouw belbundel verlagen naar 300 minuten en je data bundel verhogen naar 5000MB. De totale bundelprijs komt dan op €15.
beste Rox,
dat zou super zijn als dat zou kunnen!
Reputatie 7
Badge +7
Dat is dan bij deze geregeld 😃 De bevestiging van de wijziging ontvang je binnen enkele minuten op het bij ons bekende email adres.

Reageer