Beantwoord

Internetbundel onverklaarbaar verbruikt

  • 2 december 2018
  • 1 reactie
  • 223 keer bekeken

Sinds gisteren (1december) nieuwe internetbundel voor die maand. Lukte mij die echter eind van de dag al niet meer te internetten. Vanmorgen zie ik op mobiel 2 sms’jes van jullie dat bundel is verbruikt (vannacht dus terwijl ik telefoon niet heb aangeraakt !). Weten jullie de oorzaak? Voor zover als ik weet liepen er op dat moment geen apps die mb’s hebben verbruikt.
icon

Beste antwoord door Romy 3 december 2018, 13:53

Sinds gisteren (1december) nieuwe internetbundel voor die maand. Lukte mij die echter eind van de dag al niet meer te internetten. Vanmorgen zie ik op mobiel 2 sms’jes van jullie dat bundel is verbruikt (vannacht dus terwijl ik telefoon niet heb aangeraakt !). Weten jullie de oorzaak? Voor zover als ik weet liepen er op dat moment geen apps die mb’s hebben verbruikt.



Hi. Hmm, ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om binnen zo'n korte periode door je hele internetbundel heen te gaan. ik zie dat je een MB extra hebt aangeschaft, dat is wel fijn, dan hoef je niet onbereikbaar te zijn. Ik kan hier niet terug zien waar jouw internet aan opgaat. Ik mag wegens privacy redenen niet weten welke websites of applicaties je gebruikt of wat je bijvoorbeeld download. Hierdoor kan ik je dus maar beperkt helpen en dat is het vervelende eraan. Je kunt zelf (voor in het vervolg) wel een MB applicatie zoals mydatamanager downloaden. Dit zijn onafhankelijke apps waar jij toestemming aan kunt verlenen om bij te houden waar de MB's aan opgaan. Verder kun je de factuur specificatie van deze maand bekijken wanneer die vrij komt, dan kun je wel het volume bekijken.

Ik hoop je hiermee te hebben geholpen, mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Sinds gisteren (1december) nieuwe internetbundel voor die maand. Lukte mij die echter eind van de dag al niet meer te internetten. Vanmorgen zie ik op mobiel 2 sms’jes van jullie dat bundel is verbruikt (vannacht dus terwijl ik telefoon niet heb aangeraakt !). Weten jullie de oorzaak? Voor zover als ik weet liepen er op dat moment geen apps die mb’s hebben verbruikt.

Hi. Hmm, ik kan me voorstellen dat het niet fijn is om binnen zo'n korte periode door je hele internetbundel heen te gaan. ik zie dat je een MB extra hebt aangeschaft, dat is wel fijn, dan hoef je niet onbereikbaar te zijn. Ik kan hier niet terug zien waar jouw internet aan opgaat. Ik mag wegens privacy redenen niet weten welke websites of applicaties je gebruikt of wat je bijvoorbeeld download. Hierdoor kan ik je dus maar beperkt helpen en dat is het vervelende eraan. Je kunt zelf (voor in het vervolg) wel een MB applicatie zoals mydatamanager downloaden. Dit zijn onafhankelijke apps waar jij toestemming aan kunt verlenen om bij te houden waar de MB's aan opgaan. Verder kun je de factuur specificatie van deze maand bekijken wanneer die vrij komt, dan kun je wel het volume bekijken.
Ik hoop je hiermee te hebben geholpen, mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag.

Reageer