Beantwoord

Is het mogelijk om mijn abonnement om te zetten naar een studentenabonnement?

• 30 december 2018
  • 1 reactie
  • 276 keer bekeken

Goedendag,

ik heb zojuist een abonnement afgesloten bij jullie, helaas zag ik te laat dat er voor studenten gratis 4g bij zit. Hier zou ik natuurlijk graag van gebruik willen maken. Is het mogelijk om dit nu nog aan te passen? Natuurlijk kan ik privé nog extra informatie toesturen die hiervoor nodig is.

Alvast bedankt,

met vriendelijke groeten,

Roy Willemse
icon

Beste antwoord door Romy 31 december 2018, 12:58

Hi Roy! Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten. Ik kan me voorstellen dat je hierbij graag gebruik maakt van studentenkorting. Je zou hiervoor het abonnement kunnen annuleren en opnieuw een abonnement met studentenkorting aan kunnen vragen. Mocht je hebben gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement kun je eventueel via onze website ook verlengen naar een studenten abonnement. Gaat het lukken zo? Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling toe!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hi Roy! Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten. Ik kan me voorstellen dat je hierbij graag gebruik maakt van studentenkorting. Je zou hiervoor het abonnement kunnen annuleren en opnieuw een abonnement met studentenkorting aan kunnen vragen. Mocht je hebben gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement kun je eventueel via onze website ook verlengen naar een studenten abonnement. Gaat het lukken zo? Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling toe!

Reageer