Beantwoord

Is mijn contracttermijn is aangepast na het wijzigen van mijn bundel(s)?

  • 31 december 2017
  • 1 reactie
  • 85 keer bekeken

Hallo, graag zou ik mijn SIM only abonnement herroepen. Bij het aanpassen van mijn maandelijks opzegbaar abonnement is dit automatisch omgezet naar een 24 maanden abonnement terwijl dit niet de bedoeling is. Hoe doe ik dit?
icon

Beste antwoord door Angelique 2 januari 2018, 11:52

Hoi Wendy, welkom op het forum! Ik zie inmiddels dat je contact hebt gehad met de telefonische klantenservice waar je bent geinformeerd door een van mijn collega's. Door het aanvragen van een bundel wijziging passen wij het contract niet aan. Tot op heden maak je gebruik van een maandelijks Sim Only abonnement 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Wendy, welkom op het forum! Ik zie inmiddels dat je contact hebt gehad met de telefonische klantenservice waar je bent geinformeerd door een van mijn collega's. Door het aanvragen van een bundel wijziging passen wij het contract niet aan. Tot op heden maak je gebruik van een maandelijks Sim Only abonnement 🙂

Reageer