Beantwoord

Kan ik een limiet instellen voor bellen/ smsen?

  • 22 August 2017
  • 3 reacties
  • 1733 keer bekeken

Hoe kan ik mijn limietbedrag aan sms en belhoogte instellen? Ik zie dat je alleen MB pauze kan instellen ...
icon

Beste antwoord door Rox 23 August 2017, 08:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Marcin. Ik heb jou bericht aangepast omdat het in strijd was het de huisregels. 112 is niet de enige hulpdienst ter wereld. Wanneer je dokters, ziekenhuizen o.i.d. moet bellen is dit namelijk niet altijd gratis. Mocht je niet bekend zijn met de beweegredenen van Ben wil ik je adviseren deze pagina eerst te bekijken.
Je kan altijd 112 bellen. Natuurlijk hopen jullie dat mensen regelmatig over de bundel heen gaan , anders zou je dezeoptie geven , zoals bijna alle andere providers bieden.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Almarosa, dat is een hele goede vraag! Ik snap dat jij goed beschermd wil zijn tegen extra kosten. Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ben biedt geen belplafond aan. Bij de MB pauze is het zo dat als jouw bundel op is het internet wordt geblokkeerd. Dit zou met de belbundel voor gevaarlijke situaties kunnen zorgen omdat je in geval van nood dan ook geen hulpdiensten meer kan bellen. Wel is het zo dan Ben bij het verbruiken van 80% en 100% van je bel/sms bundel een smsje stuurt om je hierover te informeren. Zo weet je toch waar je aan toe bent!

Reageer