MB extra

  • 16 August 2018
  • 6 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik heb gisteren een sms gehad waarin stond dat ik 100% van mijn bundel verbruikt heb. Nu wilde ik extra MBs nemen, maar geeft hij aan dat ik dat nog niet kan doen. Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen

6 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Ah top! Heel graag gedaan ook namens Wietske! Ik wens je een fijne dag verder.
Super bedankt!! Had de nieuwe inlog via de mail over het hoofd gezien. Dank jullie wel voor de hulp!
Reputatie 5
Badge +7
Hi Naomi, ik heb in ieder geval de MB extra voor je geactiveerd. Log je op de Ben pagina in met het eerste deel van jouw e-mail adres?
Ik heb een mail over het hoofd gezien en nu heb ik alles kunnen oplossen. Dank u wel voor uw hulp!
Na de contract overname zijn de gegevens hetzelfde gebleven. Mijn moeder heeft een mail gestuurd met het overnameformulier. Ik kan met deze gegevens wel inloggen bij Ben. Ik zou graag als extra MB bundel 1000 MB willen
Reputatie 5
Badge +12
Ik help je hier graag verder mee Naomi! Weet je zeker dat je inlogt met de nieuwe inloggegevens sinds contractovername heeft plaatsgevonden? En welke MB Extra bundel zou je willen hebben?

Reageer