Beantwoord

MB Extra bestellen lukt niet, wat nu?

• 19 januari 2018
  • 7 reacties
  • 224 keer bekeken

Ik kan geen MB extra bijkopen. Heb één openstaande factuur die wordt de 23e afgeschreven van rekening, het is nu de 19e. Ik ga er vanuit dat dit de reden is dat het niet lukt, maar er is geen mogelijkheid om rekening zelf over te maken of iets dergelijks.
icon

Beste antwoord door Angelique 19 januari 2018, 11:56

Bedankt voor het doorgeven, Sabrina. Ik heb een notitie doorgezet. Mijn collega's gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag om ervoor te zorgen dat de MB extra bundel aangevraagd kan worden. Zodra dit is gelukt ontvang jij een sms'je ter bevestiging.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Sabrina, onwijs onhandig dat het niet lukt extra MB's bij te kopen! De openstaande factuur die nog geincasseerd moet worden zit niet in de weg om extra MB's te kunnen bestellen, wat wel het probleem is.. Dat durf ik nu nog niet te zeggen. Zou je kunnen aangeven welke MB extra bundel je graag had willen hebben? Dan stuur ik een verzoek door om de eenmalige bundel alsnog toe te voegen aan jouw abonnement.
Ik zou graag 2000MB extra willen.
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor het doorgeven, Sabrina. Ik heb een notitie doorgezet. Mijn collega's gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag om ervoor te zorgen dat de MB extra bundel aangevraagd kan worden. Zodra dit is gelukt ontvang jij een sms'je ter bevestiging.
Het is nog niet gelukt. Wanneer kan ik verwachten dat het is opgelost?
Probleem is nog steeds niet opgelost.
Ik heb nog steeds alleen internet buiten mijn bundel en kan nog geen MB extra toevoegen..
Reputatie 6
Badge +8
Sorry voor de vertraging, Sabrina.Helaas is de klantenservice in het weekend gesloten.. Ik zie inmiddels dat de MB extra is toegevoegd aan jouw abonnement. Veel plezier van de bundel!

Reageer