Beantwoord

Mb extra niet geactiveerd

• 16 april 2018
  • 9 reacties
  • 74 keer bekeken

Beste ben,

Na een heel weekend wachten is tot op heden mijn mb extra nog niet bruikbaar, op de belstatus via de website staat wel dat de 1000mb bundel in is gegaan, hoe zit dit? Tevens werkt bij mij de app zeer slecht, bij elk scherm blijft hij laden en krijg ik niks te zien, zowel op wifi als 3g.

Graag hulp hierbij want naar mijn vermoeden ben ik door dit voorval al buiten mijn bundel gegaan.
icon

Beste antwoord door Rox 16 april 2018, 10:05

Hoi zomer.meindert, sorry dat je op dit moment zoveel problemen ondervind. De problemen met de app zijn gelukkig opgelost. Meer daarover lees je in dit topic.

Ik ben meteen het systeem ingedoken, ik zie dat de MB extra bundel succesvol is toegevoegd, de reden dat de MB extra bundel nog niet beschikbaar is is omdat jouw reguliere databundel nog niet op is. Zodra jij 100% van je databundel hebt verbruikt zal de aangevraagde MB extra bundel automatisch geactiveerd worden.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi zomer.meindert, sorry dat je op dit moment zoveel problemen ondervind. De problemen met de app zijn gelukkig opgelost. Meer daarover lees je in dit topic.

Ik ben meteen het systeem ingedoken, ik zie dat de MB extra bundel succesvol is toegevoegd, de reden dat de MB extra bundel nog niet beschikbaar is is omdat jouw reguliere databundel nog niet op is. Zodra jij 100% van je databundel hebt verbruikt zal de aangevraagde MB extra bundel automatisch geactiveerd worden.
Ik heb 2 berichten ontvangen 1 met 80% verbruikt en 1 mwt 100% verbruikt, tevens werkt mijn 3g niet meer, verder geeft bij mij de belstatus incorrect verbuik weer
Reputatie 7
Badge +7
Hmm dat is vreemd! Ik zie deze smsjes namelijk niet terug in het systeem, wanneer heb jij deze ontvangen en zou jij hier een screenshot van kunnen sturen? Nog vreemder is dat jouw 3G er spontaan mee is opgehouden.Heb je al geprobeerd om je mobiele telefoon al eens helemaal uit een weer aan te zetten? Mocht dit niet hebben geholpen dan raad ik je aan om de stappen in dit topic te doorlopen.

Reputatie 7
Badge +7
Aaaah ik ben er al achter Meindert! Jij hebt een MB extra aangevraagd voor het telefoonnummer dat eindigt op 994, de smsjes die jij hebt ontvangen gaan over het telefoonnummer dat eindigt op 465. Jij zit dus op de IkBen pagina te kijken van het verkeerde telefoonnummer 😉
Is het mogelijk dit over te zetten?
En hou kan ik van nummer wisselen in de ik ben app?
Reputatie 7
Badge +7
Nee, het is (helaas) niet mogelijk om een (MB extra) bundel te verplaatsen naar een ander abonnement. Je hebt dus deze maand voor het nummer 994 1000MB extra te besteden. Uiteraard is het mogelijk om voor het 465 nummer ook nog een MB extra aan te zetten. Dit kan elke maand onbeperkt gebeuren.
Hoe kan ik het nummer wijzigen?
Reputatie 7
Badge +7
Wat bedoel je precies, Meindert?

Reageer