Beantwoord

Mijn Bundel niet actief op Ik Ben

  • 12 October 2018
  • 2 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik heb vandaag dus een nieuw abbonement en Ben zegt dus dat mijn simkaart al actief is maar als ik dan bij mijn bundel kijk staat er dat mijn bundel niet actief is. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Wietske 15 October 2018, 09:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hi Patricia,

Wat leuk een nieuw abonnement! Voor wat ben je gegaan? ;)

Heb jij jezelf helemaal uitgelogd en weer ingelogd op jouw IkBen pagina? Soms kan het wel eens wat langer duren voordat alles juist staan in de systemen!

Laat het ons weten als het nog steeds niet goed staat!

Fijne avond!
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Patricia, wat ontzettend leuk dat je bij ons een abonnement hebt afgesloten! Ik heb voor je nagekeken wat de oorzaak is van het niet actief zijn van jouw abonnement. Ik zie dat je bij de bestelling hebt aangegeven te willen overstappen met nummerbehoud maar vervolgens is de aanvraag nog niet afgerond. Dit kan je gelukkig achteraf alsnog doen via www.ben.nl/nummerbehoud. Meer hierover lees je ook in dit topic. Mocht je er niet uitkomen dan mag je ons altijd via het Moderate account een privébericht sturen met daarin het over te nemen mobiele telefoonnummer en klantnummer van jouw vorige provider zodat we je hierbij kunnen helpen.

Reageer