Beantwoord

Misleidende aanbieding

  • 28 March 2019
  • 7 reacties
  • 594 keer bekeken

Hoi,

Wanneer ik kijk bij 'bundel wijzigen' zie ik een aanbieding van €16.00 (huidig, inclusief toestel aflossing) voor €10,00 (aanbieding, excl toestel aflossing?). Dit is voor eenzelfde hoeveelheid belminuten en data inclusief 4g. Nu zie ik verder nergens mijn toestel aflossing terug komen a €6,00 pm. Zoals ik het nu zie klopt het aanbod dus niet, of zie ik iets over het hoofd. Wanneer niet iets over het hoofd zie zou ik dit een erg misleidende aanbieding vinden. Ben zeer benieuwd naar de reactie.

Groetjes Mirella
icon

Beste antwoord door Romy 1 April 2019, 13:39

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Mirella. Goed dat je hier over informeert. Ik heb gekeken naar een bundelwijziging, maar ik kan niet terug vinden wat jij bedoelt. Kun je een screenshot maken van de actie? Dan kijk ik meteen met je mee!
Dag Romy,

Ik zou ze graag delen maar krijg ze niet ingevoegd. (Neem aan dat dit via camera icoontje moet maar cursor verspringt dan alleen naar tekstvak)
Is er een andere manier waarop ik ze kan delen?

Groetjes Mirella
Reputatie 5
Badge +9
Mocht je op de mobiele site zitten, kun je het proberen via de computer (of andersom). Mocht dit niet lukken wil ik je adviseren contact op te nemen via Facebook messenger.
Dag Romy,

Ze zijn er nog en ik ben er één van. Heb geen computer en ook geen Facebook. 🤫
Reputatie 5
Badge +9
Ik heb dit even voor je nagekeken in het systeem en in de app. Ik kan helaas niet achterhalen wat je precies bedoeld. Welke bundels had je uitgekozen?
Bij bundel wijzigen selecteerde ik mijn huidige bundels. (In de Ben app) Er verschijnt dan een oude prijs in vergelijking tot nieuwe prijs. Oude prijs is inclusief toestel aflossing en nieuwe niet. Althans dat neem ik aan, anders pas ik ze vandaag nog aan.
Reputatie 5
Badge +9
Ik heb dit even voor je bekeken, maar wij bieden op dit moment niet meer dezelfde bundels aan dan wanneer jij jouw abonnement afsloot. Je kunt nu kiezen voor onbeperkt min/sms, 2500 MB en 4G voor 18,- euro. Hier zit jouw toestelkrediet bij én je krijgt nog eens 2500MB bovenop jouw bundel iedere maand (gratis). Mocht je dit willen, kan ik het voor je aanpassen.

Reageer