Beantwoord

Misleiding bij wijizgen bundel-

  • 19 November 2020
  • 3 reacties
  • 483 keer bekeken

In de app doorloop ik de stappen om de bundel te wijzigen. De nieuwe maandlasten worden gepresenteerd naast de huidige maandlasten. 

 

Hoeveel zouden dan de nieuwe maandlasten zijn? € 11,00 toch? 

Maar uit de e-mail die daarna ter bevestiging komt, lees ik pas dat de nieuwe maandlasten €15,50 zullen zijn. Misleiding van Ben!

(Dit zijn screenshots nadat de wijziging was doorgevoerd, toen ik de stappen nog een keer doorliep.) 

Hoe kan deze wijziging ongedaan worden gemaakt? (Zodat ik weer terug kan naar de oorspronkelijke maandlasten van € 13,23 (inclusief toestel)

 

 

icon

Beste antwoord door Richard_Claassen 22 November 2020, 18:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Goedemorgen @mmartz!

Ik kan me voorstellen dat je op kijkt van de kosten nadat bij nieuwe maandlasten de 11 euro stond. Zoals je ziet bij de screenshots geven wij hierin alleen de kosten aan van je nieuwe bundels. Deze heb je namelijk gewijzigd. Jouw toestelkrediet staat los van deze bundelkosten, maar deze zie je in de screenshots wel terug als extra 4,50 euro. Je ziet dan ook dat in het rijtje alle kosten voor je abonnement worden aangegeven.

Helaas is het niet meer mogelijk om terug te gaan naar je oude bundels, omdat je akkoord bent gegaan met de nieuwe bundels. Het is wel mogelijk om je bundel weer te verlagen, naar bijvoorbeeld 200 min / sms en 2500 MB 4G Extra Snel. Je nieuwe kosten worden dan 13,50 euro. Als je deze bundelwijziging voor 1 december aanvraagt, kunnen je nieuwe bundels op 1 december starten!

Reputatie 6
Badge +3

Ja inderdaad 11,00euro voor je abonnement. En daarbij komen je toestel kosten van 4,50 nog bovenop. Ik zie hier geen gekke dingen in. 

 

Wat een stomme reacties. Zoals de screenshots laten zien geven ze ook de kosten inclusief het toestel.

scherm 1: Het is misleidend om eerst te noemen dat het abonnement € 15,50 is, dan onderaan bij kosten per maand die € 15,50 door te strepen en ernaast € 11,00 te plaatsen. Terwijl de totale kosten in dit voorbeeld € 15,50 zullen blijven.  

scherm 2: Het is misleidend om bovenin te noemen ‘huidige maandlasten = € 15,50’ en onderaan ‘nieuwe maandlasten = € 11,00’, terwijl de nieuwe maandlasten (incl. toestel) € 15,50 blijven. 

Wat een tegenvaller dat vanuit Ben zo wordt gereageerd.

Reageer