Beantwoord

Na bundels wijzigen verlenging?!

• 15 september 2018
  • 5 reacties
  • 188 keer bekeken

Beste,

Ik heb net voor mijn dochter haar bundels aangepast. Deze bundels zijn hoger dan haar huidige. Er stond dat als dit hoger was het direct zou ingaan. Maar ik zie dat het pas 1 oktober ingaat. Ik wil helemaal het abonnement niet verlengen alleen maar haar bundel nog even verhogen, want we gaan overstappen naar een gsm met abo.
Zouden jullie dit aub kunnen corrigeren?
Want ik wil niet verlengen alleen maar bundels verhogen.
Weet niet wat te doen nu?

Met vriendelijke groet
A.
icon

Beste antwoord door Wietske 17 september 2018, 13:31

Dat zou dan inderdaad niet helemaal de bedoeling moeten zijn! Ik heb het meteen voor je nagekeken en het is gelukkig allemaal goed gegaan: je hebt inderdaad een bundelwijziging gedaan. Deze gaat meteen in zolang jouw bundels minimaal gelijk blijven of worden verhoogd. Verlaag je één of meerdere bundels of verwijder je een bundel? Dan gaat de wijziging in per de 1e van de volgende maand. Omdat bij jouw bundelwijziging de sms-bundel is verwijderd gaat de wijziging nu in per 1 oktober. Wil je liever dat je bundels direct ingaan? Dan zou ik deze bundelwijziging voor je kunnen annuleren zodat je een nieuwe kunt plaatsen met behoud van de sms-bundel. Deze kan je, indien gewenst, volgende maand dan alsnog verwijderen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Dat zou dan inderdaad niet helemaal de bedoeling moeten zijn! Ik heb het meteen voor je nagekeken en het is gelukkig allemaal goed gegaan: je hebt inderdaad een bundelwijziging gedaan. Deze gaat meteen in zolang jouw bundels minimaal gelijk blijven of worden verhoogd. Verlaag je één of meerdere bundels of verwijder je een bundel? Dan gaat de wijziging in per de 1e van de volgende maand. Omdat bij jouw bundelwijziging de sms-bundel is verwijderd gaat de wijziging nu in per 1 oktober. Wil je liever dat je bundels direct ingaan? Dan zou ik deze bundelwijziging voor je kunnen annuleren zodat je een nieuwe kunt plaatsen met behoud van de sms-bundel. Deze kan je, indien gewenst, volgende maand dan alsnog verwijderen.
Super, heel erg bedankt voor je reactie!
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan 😃 Wil je dat ik de bundelwijziging zoals 'ie nu is laat staan of annuleer?
Als het goed is heeft ze straks 4000mb en onbeperkt bellen/sms. Dus die sms bundel heeft ze helemaal niet nodig. Moest daar meer voor betalen, vandaar dat ik hem verwijderd heb. Dus denk dat ik het beter zo kan laten.
Reputatie 5
Badge +7
Oké! Dan laten we hem zo staan.

Reageer