Beantwoord

Niet de volledige extra MBs ontvangen

  • 5 July 2018
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb zojuist 3000mb extra gekocht voor 12,50. Er zijn er echter maar 2047 bijgeschreven. Kunnen jullie dat even corrigeren? (het gaat om telnr. eindigend op 617).
icon

Beste antwoord door Wietske 5 July 2018, 14:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi mbfranse,

Ah dat kan inderdaad goed kloppen! Op dit moment hebben we een weergaveprobleem met de MB Extra bundel van 3000 MB in de verbruiksstatus. Je kunt de hele bundel van 3000 MB gewoon gebruiken. Meer informatie hierover vind je in dit topic.
Hoe werkt dit dan? Als het verbruik in mijn status op is dan kan ik evengoed doorgaan zonder extra kosten te maken? Of werkt dat anders? Hij staat nu nl. al in het rood....
Reputatie 5
Badge +12
Dat klopt inderdaad! Daarnaast ontvang je van ons ook bij 80- en 100% verbruik van de MB Extra bundel een waarschuwings-sms.

Reageer