Beantwoord

Onbeperkt bellen - wel echt onbeperkt ?

• 21 juni 2018
  • 3 reacties
  • 220 keer bekeken

Beste Ben, ik heb een paar weken geleden bellen onbeperkt ingesteld. Nu kreeg ik gisteren een sms waarin stond dat ik al 5 euro over mijn belminuten heen ben, vervolgens 10 euro en toen ik op mijn data verbruik ging kijken stond daar al 19 euro buiten belbundelkosten
Wat is er aan de hand ? Nu heb ik iemand langdurig gebeld met een vast nr. Is dit niet inbegrepen in het onbeperkte abonnement ?

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Jill 21 juni 2018, 14:10

Hi ardivanoosterom, ik kan begrijpen dat je graag wilt weten waar de kosten vandaan komen. Het is voor mij op dit moment alleen nog niet zichtbaar. Dit wordt zichtbaar zodra de factuur online is dit zal zijn rond de 15de in de maand juli. Bij onbeperkt bellen valt bellen naar Nederlandse vaste en mobiele nummers binnen de bundel. Bellen naar het buitenland of naar service nummers valt buiten de bundel.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi ardivanoosterom, ik kan begrijpen dat je graag wilt weten waar de kosten vandaan komen. Het is voor mij op dit moment alleen nog niet zichtbaar. Dit wordt zichtbaar zodra de factuur online is dit zal zijn rond de 15de in de maand juli. Bij onbeperkt bellen valt bellen naar Nederlandse vaste en mobiele nummers binnen de bundel. Bellen naar het buitenland of naar service nummers valt buiten de bundel.
Ok Thanks ,

inmiddels al gebeld met Ben. De vaste telefoon staat doorgeschakeld. Dus dat zal het waarschijnlijk zijn helaas ....
Reputatie 5
Badge +12
Aah vandaar! Mocht je nog vragen hebben na het zien van de factuur dan mag je natuurlijk altijd je vraag stellen zodat we samen naar de factuur kunnen kijken.

Reageer