Beantwoord

Onbeperkte internetbundel

• 13 februari 2018
  • 1 reactie
  • 560 keer bekeken

vind dat ben achterblijft met het niet leveren van onbeperkt internet, heb een abonnement voor mijn zoon afgesloten, maar blijkt nu dat hij met de grootste bundel van ben niet toekomt met z,n mb,s , en met het steeds moeten bijkopen van mb,s word het een heel stuk duurder als bij de diverse concurrenten, die wel onbeperkt internet leveren,, jammer...
icon

Beste antwoord door Richard_Claassen 14 februari 2018, 07:48

vind dat ben achterblijft met het niet leveren van onbeperkt internet, heb een abonnement voor mijn zoon afgesloten, maar blijkt nu dat hij met de grootste bundel van ben niet toekomt met z,n mb,s , en met het steeds moeten bijkopen van mb,s word het een heel stuk duurder als bij de diverse concurrenten, die wel onbeperkt internet leveren,, jammer...

Tijd om te gaan #afklikken voor uw zoon.

Dan hou je wel wat MBs over?

Groet Richard.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Tijd om te gaan #afklikken voor uw zoon.
Dan hou je wel wat MBs over?
Groet Richard.

Reageer