Beantwoord

Onverwachte bundel wijziging

• 10 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 70 keer bekeken

Hey Ben,

Ik had ongeveer een maand geleden mijn bundel gewijzigd van 1,5 Gb naar 3,5 Gb (naar jullie aanbieding). De extra data beviel me zeer goed, maar nu de nieuwe maand weer is ingegaan is mijn bundel vreemdgenoeg weer de oude 1,5 Gb. Hoe kan dit? Ik wil graag gewoon de 3,5 Gb hebben.
Graag een oplossing hiervoor.

met vriendelijke groet,

Wouter de Leeuw
icon

Beste antwoord door Jill 13 augustus 2018, 10:03

Hi Wouter! Ik heb voor je gekeken en zie dat je op 2 juli een wijziging hebt gedaan naar 1500MB deze is op 1 augustus ingegaan. Wij bieden op dit moment de bundel van 3000MB niet aan. Ik kan de bundel wel wijzigen naar 4000MB je betaalt dan 13 euro per maand. Als ik het voor je kan wijzigen dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Wouter! Ik heb voor je gekeken en zie dat je op 2 juli een wijziging hebt gedaan naar 1500MB deze is op 1 augustus ingegaan. Wij bieden op dit moment de bundel van 3000MB niet aan. Ik kan de bundel wel wijzigen naar 4000MB je betaalt dan 13 euro per maand. Als ik het voor je kan wijzigen dan hoor ik het graag!
Hey,

Wat ik zelf denk is dat ik dubbel geklikt heb, ik had namelijk (per ongeluk) op 1,5 Gb met 300 min geklikt. En toen heb ik zelf mijn fout gecorrigeerd naar 3,5 Gb met 100 min. Ik heb vorige maand ook van die 3,5 Gb gebruik kunnen maken, ik neem aan dat jullie dat aan de factuur van vorige maand ($10,50) kunnen zien?
Hoe dan ook zou ik graag terug willen naar het laatste.

Alvast dank,

Wouter
Reputatie 5
Badge +12
Ik zie inderdaad dat je op 29 juni je bundels hebt gewijzigd naar 100 min/sms en 3500 MB. Deze wijziging is toen gelijk ingegaan. Op 2 juli heb je je bundels opnieuw gewijzigd naar 300 min/sms en 1500 MB. Deze wijziging is ingegaan per 1 augustus. Je kunt je bundels wel opnieuw wijzigen maar dan naar het actuele bundelaanbod.
Ah dat geeft wat duidelijkheid, maar dat zou dan toch betekenen dat ik minder geld ben gaan uitgeven bij die 1500MB? Ik dacht dat dat überhaupt niet mogelijk is.
Reputatie 5
Badge +12
Dat zou je inderdaad denken 😉 Het prijsverschil tussen de twee databundels wordt echter weer opgeheven door het verschil tussen de twee belbundels. Ook heb je nu gekozen voor een 4G databundel. Deze bundel kost 1,00 euro per maand.
huh, met 3,5GB betaalde ik 10,50 nu betaal ik 8,50 dat is toch echt minder dat zou toch niet kunnen dan?
Reputatie 5
Badge +7
Hi Wouter! Ik heb het voor je nagekeken en zie dat het mogelijk is doordat je het abonnement bent gestart met een bundel van 7 euro. Deze prijs wordt als laagste bedrag gezien bij bundelwijzigingen. Je mag de bundel altijd wijzigen zolang hij maar niet onder de 7 euro komt.

Reageer