Beantwoord

Opeens geen internetbundel meer na maandovergang?

• 2 May 2018
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Gisteren en vandaag al contact gehad ivm het niet meer werken van mobiel internet na wijziging abbonnement. Alle instellingen met medewerker doorgelopen. Sim in andere telefoon gedaan maar nietswerkt. Tot wijziging van afgelopen maandag nooit problemen gehad en nu zou ik een paar dagen moeten wachten totdat jullie tijd hebben om hier naar te kijken maar ik heb morgen echt onderweg internet nodig
icon

Beste antwoord door Angelique 3 May 2018, 08:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Paulenchristina, o jee wat onwijs vervelend dat het momenteel niet lukt om gebruik te maken van je internetbundel! Ik zie dat er gister en de dag ervoor regelmatig contact is geweest met de telefonische klantenservice. Begrijpelijk is dat je zo snel mogelijk gebruik wil kunnen maken van je bundel, of de tijdelijke oplossing die is aangeboden, namelijk de MB extra.

Op 1 mei heeft mijn collega voor jou een notitie doorgezet omdat het bleek dat de internetbundel van jouw abonnement op 0/0 staat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling... Om jou in de tussentijd toch online te laten zijn, heeft mijn collega een MB extra bundel toegevoegd. Het kan namelijk 3 tot 5 werkdagen duren (wellicht al sneller!) voordat het probleem verholpen is. Met de extra MB's die je van ons hebt gekregen, zou je deze dagen door kunnen komen tot het probleem opgelost is. Nu begrijp ik van jou dat het niet lukt om van deze bundel gebruik te maken, super onhandig natuurlijk.

De instellingen op de simkaart heb ik een extra reset gegeven. Wil jij je toestel volledig herstarten zodat de simkaart opnieuw verbinding kan maken met het netwerk en de reset kan verwerken? Hierna zou je gebruik kunnen maken van de MB extra bundel tot het probleem met de reguliere bundel is verholpen. Laat je het mij weten?
Het is gelukt!
Bedankt
Reputatie 6
Badge +8
Onwijs fijn nieuws, Paulenchristine! Ook zie ik terug dat de internetbundel weer staat zoals het zou moeten en jij weer gebruik kunt maken van je huidige internetbundel 😃 Heb je nog vragen of opmerkingen, laat het mij dan gerust weten. Voor nu wens ik je alvast een fijn weekend toe.

Reageer