Beantwoord

Oplopende buiten-bundel kosten, bij onbeperkt bel en SMS abonnement

• 26 May 2018
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

Ik heb onlangs het abonnement van mijn jongste dochter omgezet naar een duurder abonnement met onbeperkt bellen en onbeperkte SMS. Data is begrensd om buiten-bundel kosten te voorkomen. Desondanks blijven de buiten-bundel kosten oplopen.
Hoe kan dit?!?
icon

Beste antwoord door Wietske 28 May 2018, 14:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi sannep,

Begrijpelijk dat je hier vragen over hebt! Wanneer er kosten buiten de bundel ontstaan dan wil je natuurlijk weten hoe dit komt. Zeker wannneer je ook nog eens een onbeperkte bel/sms-bundel hebt en je MB Pauze aan hebt staan. In een lopende maand heb ik nog geen inzage in jouw verbruiksspecificatie. Op de factuur zal dit wel worden weergegeven vanaf bladzijde twee. Nou snap ik dat je daar liever niet op wil wachten. Heeft jouw dochter naar het buitenland of naar betaalde servicenummers gebeld? Voor deze diensten betaal je namelijk extra kosten per minuut/sms.
Nee, mijn dochter heeft niet naar het buitenland, of naar betaalde servicenummers gebeld.
Erg jammer dat niet te zien is waar de kosten vandaan komen. Nu zit ik opgezadeld met een duurder abonnement, maar durven we hier nog steeds geen gebruik van te maken... :o(
Reputatie 5
Badge +7
Het is in deze echt afwachten op de factuur. Daar kun je precies zien waar de kosten vandaan zijn gekomen. Mocht je er als de factuur uit is niet uitkomen? Dan mag je ons altijd een bericht sturen. De factuur over de maand mei staat rond de 17de van de maand juni online.

Reageer