Beantwoord

Prijsverlaging

• 2 oktober 2018
  • 17 reacties
  • 354 keer bekeken

Heb net een abonnement via Fnv afgesloten ( dat ook verkeerd is gegaan) kon niet gewijzigd worden door jullie .Ben nu 3 euri duurder uit per maand . Nu zie ik dat de iPhone 6s 120 euro goedkoper is dat ik vorige week heb betaald . Voel me hiermee niet lekker . Abonnement gaat in 25 okt . Is hier nog iets aan te doden .
icon

Beste antwoord door Wietske 2 oktober 2018, 12:56

Oef, dat is inderdaad wel een behoorlijk verschil Staalben! Geheel begrijpelijk dat je het abonnement graag voor dezelfde prijs ontvangt. Ik kan de tarieven helaas niet voor je aanpassen maar je kunt het abonnement nog wel binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen annuleren zodat je een nieuw abonnement kunt afsluiten voor de huidige tarieven. Hiervoor dient het huidige toestel wel retour gestuurd te worden. Laat mij even weten wat je wilt!
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Oef, dat is inderdaad wel een behoorlijk verschil Staalben! Geheel begrijpelijk dat je het abonnement graag voor dezelfde prijs ontvangt. Ik kan de tarieven helaas niet voor je aanpassen maar je kunt het abonnement nog wel binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen annuleren zodat je een nieuw abonnement kunt afsluiten voor de huidige tarieven. Hiervoor dient het huidige toestel wel retour gestuurd te worden. Laat mij even weten wat je wilt!
Jammer, dat het niet intern geregeld kan worden. Heb inmiddels het toestel uitgepakt. De 14 dagen bedenk tijd is nu 1 dag verlopen . Moet mijn verlies maar nemen . Teleurstellende overstap achteraf
Reputatie 5
Badge +12
De wettelijke bedenktijd gaat in zodra je het toestel hebt ontvangen en dat is vorige week 🙂 Dat betekent dat je nog wel kunt kiezen voor de optie die ik hierboven heb laten zien.
Klopt heb het toestel vorige week ontvangen . Kunt u mij vertellen hoe ik het ongedaan kan maken en waar het toestel naar toe moet .
ik wil hierbij mijn abonnement annuleren . Inmiddels ook via contactformulier gedaan .
Hoe het toestel teruggestuurd moet worden en waar naar toe zal ik van U vernemen !
Dank voor uw response . Vr.gr. Ben Staal .
Reputatie 5
Badge +7
Hi Ben, ik zie dat mijn collega niet de juiste informatie heeft gegeven in de mail die je hebt gekregen. Zou je mij in een privébericht het imei nummer van de telefoon willen sturen? Dan maak ik het voor je in orde.
Bedankt Jill , heb het inmiddels verstuurd.
Reputatie 5
Badge +7
Yes ik heb hem gehad. Ik ga hem voor je laten annuleren. Je ontvangt van ons zo snel mogelijk een e-mail met informatie om het toestel retour te versturen.
Jill , ik wacht nog op die informatie
Dank Ben
Reputatie 5
Badge +7
Hi Ben, de e-mail moet nog komen. De retourmelding is nog niet helemaal verwerkt.
Vandaag (24 okt 2018) toch bericht van jullie gekregen dat morgen mijn abonnement bij Ben ingaat. Heb toch mijn abonnement opgezegd. Zie korrespondentie hierboven . Begrijp er niets meer van.Vandaag contact gehad met jullie
Men zou erachter aan gaan om alles alsnog te annuleren . Ik ga er vanuit dat ik morgen gewoon mijn huidige abonnement bij Kpn kan blijven gebruiken . Mvg Ben Staal
Heb nog steeds de IPhone 6, graag opgeven waarheen hij gerouteneerd dient te worden en vervolgens de betaalde € 240
z.s.m. terugstorten. A.u.b.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Staalben, bedankt voor je bericht en excuses dat je de mail met de retourinformatie nog niet hebt ontvangen. Ik heb zojuist bij mijn collega's geïnformeerd of het nog mogelijk is om jouw toestel te retourneren en jou de desbetreffende informatie te verstrekken. Sorry dat het allemaal zo rommelig is verlopen. Je wordt op de hoogte gebracht via de mail.
D.d. 27 oktober j.l. telefoon teruggestuurd naar opgegeven Antwoordnummer.
Gaarne terugstorting aanbetaling telefoon ad € 240,00 B.v.d.
Mvg. Ben Staal
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Ben, fijn dat je bestelling is geannuleerd.Je zult na ongeveer twee weken het betaalde bedrag teruggestort krijgen 🙂
Shanna, dank voor de informatie
Ben.
Reputatie 3
Badge +2
Geen dank, Ben. Ik wens je nog een prettige dag toe 🙂

Reageer