Beantwoord

sim-only 100min 4,00 p/m

  • 20 juni 2020
  • 3 reacties
  • 257 keer bekeken

Geachte,

 

Bij deze ‘n vraagje ivm omzetten v/d bundel. Ik gebruik het weinig. en dus zijn de 500 belmiuten gewoon te veel.

Als ik kijk voor ‘n lager sim-only abo, bv..100/200min p/m (liefst zonder sms) kom ik nergens….

 

Als je ‘n vergelijker gebruikt, zoals bv [url=http://www.simonlyabonnementvergelijken.net/sim-only-aanbiedingen/sim-only-5-euro/]deze[/url] hebben jullie blijkbaar sim-only abo’s van 100/300 min -a 4,00/5,50 p/m. Zie het screenshot »

 

[img]https://i.postimg.cc/vZ4hmqhF/sim1.jpg[/img]

 

als ik onder MijBEN probeer de bundel te wijzigen, zie ik deze sim-only p/m abo’ niet?

 

[img]https://i.postimg.cc/yVSn4GW0/sim2.jpg[/img]

 

Misschien lijk ik erover ofzo...Kan iemand mij hierbj eens assisteren aub? Sim-only 100MIN, en het liefst geen SMS’s erbij.

 

Bvd voor de medewerking :)

jpj

icon

Beste antwoord door Merve 23 juni 2020, 10:41

Hoi @jpj77! De bundels die je op de site ziet is niet relevant. Ik adviseer je om de bundels van onze website aan te houden. 

 

Je hebt een maandelijks opzegbare abonnement. Dit betekend dat je het abonnement kunt verlengen. Zo kom je voordeliger uit. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met mijn verkoopafdeling. Je kunt mijn collega’s gratis bereiken op 0800 - 24 62 468. (Ma t/m Vr van 9:00 tot 20:00). Ik wens je een prettige dag!

Bekijk origineel

3 reacties

bump……...

Waar zitten deze abo’s verstopt? Wil iemand mij dit eens uitleggen aub :)

 

bvd….

 

 

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @jpj77! De bundels die je op de site ziet is niet relevant. Ik adviseer je om de bundels van onze website aan te houden. 

 

Je hebt een maandelijks opzegbare abonnement. Dit betekend dat je het abonnement kunt verlengen. Zo kom je voordeliger uit. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met mijn verkoopafdeling. Je kunt mijn collega’s gratis bereiken op 0800 - 24 62 468. (Ma t/m Vr van 9:00 tot 20:00). Ik wens je een prettige dag!

Reageer