Beantwoord

Sinds nieuwe bundel geen internet meer

• 5 september 2018
  • 7 reacties
  • 134 keer bekeken

Sinds ik een nieuwe bundel bij Ben heb, krijg ik geen 3G internet meer. Mijn instellingen een aantal keer bekeken en deze zijn in orde, niet gek ook aangezien ik hiervoor wel gewoon internet had. Wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Shanna 6 september 2018, 09:10

Goedemorgen Roy! Ik heb net feedback ontvangen van de technische afdeling. Jij hebt jouw abonnement verlengd met onbeperkt bellen zonder internetbundel, vandaar dat je geen internet hebt. Ik zie dat je een bundelwijziging hebt gedaan waar je wel voor internet hebt gekozen. Dit zal op 1 oktober ingaan.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi R.Matthijssen! Wat vervelend dat je sinds je bundelwijziging geen internet meer hebt. Ik zie dat er wat fout is gegaan bij het wijzigen van jouw abonnement waardoor je nu geen internet meer hebt. Ik heb dit doorgegeven aan onze technische afdeling en zij gaan het binnen vijf werkdagen voor jou oplossen 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Roy! Ik heb net feedback ontvangen van de technische afdeling. Jij hebt jouw abonnement verlengd met onbeperkt bellen zonder internetbundel, vandaar dat je geen internet hebt. Ik zie dat je een bundelwijziging hebt gedaan waar je wel voor internet hebt gekozen. Dit zal op 1 oktober ingaan.
Dag Shanna,

Erg vreemd, aangezien op mijn Ben account wel aangegeven staat dat ik internet heb, ook in de mail staat dat mijn nieuwe bundel (sinds 4 september) internet bevat.

Graag hier je reactie op. Ik hoop dat het snel verholpen wordt, ik heb namelijk intussen al 2,5 dag geen internet.

Mvg,

Roy Matthijssen

Reputatie 3
Badge +2
Er staat inderdaad in jouw belstatus dat je internet hebt, maar bij jouw verlenging heb je echter niet voor internet gekozen. Deze fout zal door de technische afdeling verholpen worden. Je zult dan ook in je belstatus zien dat je geen internetbundel meer hebt. De mail die je hebt ontvangen staat dat je hebt gewijzigd met 4000 MB maar dat dit de eerste dag van de volgende maand in gaat. Omdat je 4G uit je bundel hebt verwijderd wordt de bundelwijziging gezien als een verlaging, vandaar dat dit niet direct in gaat maar de eerste van de volgende maand.
Oke, ik begrijp het. En waar komt de SMS van gisteren vandaan, waarin staat dat ik € 5,- over mijn bundel heen ben gegaan? Zonder internet te gebruiken en met onbeperkt bellen/smsen lijkt me dit een fout?
Reputatie 3
Badge +2
Dat durf ik niet te zeggen, ik kan nu niet precies zien waar die kosten vandaan komen. Op de factuurspecificatie die volgende maand verschijnt zal dit duidelijk vermeld worden. Mochten er dan fouten zijn gemaakt, laat het ons weten zodat wij dat voor jou kunnen corrigeren 🙂

Reageer